Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, falske billeder og elendig service, pigen på billedet var godt 45 i virkeligheden og med hængemave !!

Trods udtrykt ønske om alm massage blev hun ved med at tilbyde fuld pakke til den nette pris af 2000 kr ?

Irriterende vedholdende.

Anbefales absolut ikke .

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hams skrev, for 5 timer siden:

Ja, falske billeder og elendig service, pigen på billedet var godt 45 i virkeligheden og med hængemave !!

Trods udtrykt ønske om alm massage blev hun ved med at tilbyde fuld pakke til den nette pris af 2000 kr ?

Irriterende vedholdende.

Anbefales absolut ikke .

mvh

Okey - Tak for svaret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep fup og fidus.

Har også været til grin på den konto. De piger der vises på annoncen var åbentbart ikke tilstede den dag jeg var forbi. Derimod nogle ældgamle trunter og en yngre der var fed og bleg.  

Mersalg var i fokus fra første sekund. 

Utroværdigt, så jeg gik igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har forstand på billedsøgning? Hvis vi kunne vise hvor billederne stammer fra vil det være dokumentation. Især billederne med hjerter er relevante, og her igen især dem med pigerne i hvid klinikoverdel. Billederne kan sagtens være redigerende og badenymferne er ikke nødvendigvis de samme som pigerne i kliniktøj. En del klinikker har dobbelt annoncering. Det har klinikken her også. Det fandt jeg ud af via deres tlf. nr. Klinikken her har samme nr. til begge, så de er nemme at spore. De fleste har dog adskilte numre, så de kan se hvor kunden har søgt på klinikken når de ringer. Den her slags klinikker er dybt skadelige, ikke kun for os kunder, men også for de øvrige klinikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...