Hop til indhold
Smed

Tur til Harmony fredag 27-7

Recommended Posts

Var det noget med en lille hurtig tur til det tyske 

jeg køre fra det midtjyske fredag den 27-7 om morgen og hjem om aften/natten er der nogen der vil med ??? 

Redigeret af Smed
Fejl dato

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal altså prøve det der en gang. Men synes jeg har læst lidt dårlige anmeldelser på det sidste.

Så lad endelig høre hvad du oplever. Også gerne en mere detaljeret privat besked, hvis du samler gode input til en tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smed skrev, for 4 timer siden:

Var det noget med en lille hurtig tur til det tyske 

jeg køre fra det midtjyske fredag den 27-7 om morgen og hjem om aften/natten er der nogen der vil med ??? 

Har snndt PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenAlmindelige skrev, den 19/7/2018 at 17:23:

Er Harmony stadig værd at besøge? :) 

Altså jeg ved ikke om det ikke er, er bare nysgerrig... 

Jo, men det er med den nye kondomplicht lov blevet lidt ekstra dyrt - men du kan få en pakke til € 100, incl. Blasen ohne, kys, fransk til pigen og Verkehr. CIM koster så yderligere € 30 ekstra - og ½ times forængelse € 50,- - så en hel time kan godt løbe op i € 180,-  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jo, men det er med den nye kondomplicht lov blevet lidt ekstra dyrt - men du kan få en pakke til € 100, incl. Blasen ohne, kys, fransk til pigen og Verkehr. CIM koster så yderligere € 30 ekstra - og ½ times forængelse € 50,- - så en hel time kan godt løbe op i € 180,-  ;-)

Og ved nogle piger kan du stadig få 30 min med rigtig god service til 60 euro. Inkl. Fransk uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smed skrev, den 24/7/2018 at 05:23:

Er der ikke flere der vil med ??

Desværre nok ikke - men fik du hilst på lille petit Dianna, der ikke er større en tobak for en skilling og har verdens mindste røv - men som tager jernet helt i bund uden at kny?

Elegante og slanke Elisa med det krøllede hår?

Eller nogen af de andre søde piger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan stadig få en tur i høet for 60€, min lille favoritpige Nicole kræver dog 80€ ; men giver en meget god oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommet lidt i dilemma om man skal tage harmony eller wallenhorst? 

Hvor er der flest pæne piger i øjeblikket? 

Skal afsted i weekenden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 30/7/2018 at 19:57:

Man kan stadig få en tur i høet for 60€, min lille favoritpige Nicole kræver dog 80€ ; men giver en meget god oplevelse.

 

Hun var der desværre ikke, da jeg besøgte stedet fornylig - men lille petit Djanna er absolut ikke dårligere ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Hun var der desværre ikke, da jeg besøgte stedet fornylig - men lille petit Djanna er absolut ikke dårligere ;-)

Nicole var den eneste af mine gamle bekendte, jeg havde en tur med en tysk pige jeg ikke husker navnet på, det var godkendt; men heller ikke mere. Næste var Amelie en tysk milf (25 nok nærmere 30 år) med nogle virkelig flotte bryster og krop, hvis man er til #B skåle, hun havde dog lidt strækmærker (og hvad så). På zimmer forklarede hun at at alt ekstra kostede 20 € ekstra. Jeg valgte alt ekstra fra og fik en god oplevelse. Hun holdt øjenkontakt og smilede meget.Herligt.

De sidste to piger tog 60 €

Redigeret af Gungner
Tegnsætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Jernsvinet skrev, den 22/7/2018 at 01:59:

Jo, men det er med den nye kondomplicht lov blevet lidt ekstra dyrt - men du kan få en pakke til € 100, incl. Blasen ohne, kys, fransk til pigen og Verkehr. CIM koster så yderligere € 30 ekstra - og ½ times forængelse € 50,- - så en hel time kan godt løbe op i € 180,-  ;-)

Hold da op...

De nye piger tager åbenbart ved og ellers er det dyrt ikke at være stamkunde :smile: Har ikke været der meget de sidste 3-4 måneder men giver nu kun 60 for det.

Sidste gang kørte jeg igen uden sex. Det var for fladt den dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 14 timer siden:

Hold da op...

De nye piger tager åbenbart ved og ellers er det dyrt ikke at være stamkunde :smile: Har ikke været der meget de sidste 3-4 måneder men giver nu kun 60 for det.

Sidste gang kørte jeg igen uden sex. Det var for fladt den dag

Desværre var der kun Nicole fra min faste garde da jeg var der for en uge siden. Var med to tyskere 60€ for alles mit uden ekstra.

Venter på at Ada, Helena Martha og Choko dukker op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Gungner skrev, for 6 timer siden:

Desværre var der kun Nicole fra min faste garde da jeg var der for en uge siden. Var med to tyskere 60€ for alles mit uden ekstra.

Venter på at Ada, Helena Martha og Choko dukker op igen.

Nå du er begyndt at køre derned igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 4/8/2018 at 12:55:

Desværre var der kun Nicole fra min faste garde da jeg var der for en uge siden. Var med to tyskere 60€ for alles mit uden ekstra.

Venter på at Ada, Helena Martha og Choko dukker op igen.

Tror ikke schoko kommer der mere.

Martha har være tilbage i et stykke tid, hun er der dog ikke om fredagen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 30/7/2018 at 19:57:

Man kan stadig få en tur i høet for 60€, min lille favoritpige Nicole kræver dog 80€ ; men giver en meget god oplevelse.

 

Nicole er dejlig og dygtig og har fortjent travlt. Hun må da snart have sparet op til en eller anden business i Rumænien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...