Hop til indhold
Jernsvinet

Jessi aus Cuba, Stresemannstrasse 364, Hamburg

Recommended Posts

Har lige besøgt Jessi fra Cuba på Stressemannsstrasse 364 - også kendt fra P-club og Harmony ;-)

https://www.modelle-hamburg.de/suche/hamburg/altona/jessi_aus_cuba_9654.html?data[volltext]=jessi

Man kan parkere hos McDonalds, selvom de har flere skilte med at de vil slæbe ens bil væk, hvis man ikke er kunde hos dem - men man kan jo altid gå ind og nyde en kop kaffe før eller efter et besøg ;-)

Jeg havde ikke bestilt tid - og nåede ikke engang at ringe på døren, før hun lukkede op og så dejlig ud - og så spurgte hun om jeg ikke lige skulle se de andre piger først, da hun åbenbart ikke genkendte mig i første omgang - det fik vi så rettet lidt op på, da jeg fik tøjet af og hun blev ret ret imponeret af mit organ, som hun havde savnet siden P-club og som hendes veninde og kollega også lige måtte se - og så tog hun nogle billeder - og jeg fik også lige et billede af hendes store dejlige naturlige bløde og varme bryster i min yndlingsposition:

Jessi aus Cuba.jpg

Hun forstår virkelig at gøre en mand tilfreds med dejligt pirrende blow, hvor hun først sad i stolen, inden det blev min tur og hende siddende - og før vi lagde os over på sengen og jeg fik en hel time med blow, 69, Busenverkehr, oliemassage af organet og sex til € 200,- incl. kys og blasen ohne (med gummi betaler du kun € 150,- - men så ser hun gerne du betaler lidt for kys). Hun kører også gerne excort til ca. samme pris - men regn med ca. € 20,- til Taxa i Hamburg.

Jeg fik hendes private nr., hvis jeg ville bestille hende til at komme til mit hotel ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt med god, gammeldags gensynsglæde.

Du må tage lidt betaling for at vise kalorius frem næste gang. :D

Naomi på samme adresse ser også ret interessant ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daaaavid skrev, 1 time siden:

Naomi på samme adresse ser også ret interessant ud.

Ja, det må være hendes veninde, som lige skulle imponeres ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvin,

Tak for en god anmeldelse. Jeg er lige kommet hjem fra en uge i Hamborg og gik da vist glip af en god oplevelse med Jessi :P

Til gengæld oplevede jeg et par andre spændende piger. Mere om dem følger i en ny tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, den 29/7/2018 at 12:29:

Hej Jernsvin,

Tak for en god anmeldelse. Jeg er lige kommet hjem fra en uge i Hamborg og gik da vist glip af en god oplevelse med Jessi :P

Til gengæld oplevede jeg et par andre spændende piger. Mere om dem følger i en ny tråd.

Glæder mig til at høre om - skal til Hamburg i næste uge ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den ‎19‎-‎07‎-‎2018 at 15:58:

Har lige besøgt Jessi fra Cuba på Stressemannsstrasse 364 - også kendt fra P-club og Harmony ;-)

https://www.modelle-hamburg.de/suche/hamburg/altona/jessi_aus_cuba_9654.html?data[volltext]=jessi

Jeg fik hendes private nr., hvis jeg ville bestille hende til at komme til mit hotel ;-)

Kan kun anbefale et hotelbesøg af hende, det er en uforglemmelig oplevelse. Drømmer stadig om det 5 år efter.

Har en gammel anmeldelse :

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På P-club syntes jeg hun var lidt for mager med en lidt for lille røv i forhold til brysterne, som virkede lidt for slappe - tror hun har taget et par kilo på - så proportionerne passer bedre med lidt bredere hofter. Tatoveringerne måtte hun dog gerne have udeladt - de klær hverken mørk eller lys hud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...