Hop til indhold
hemmeligmand

Udfordrende Skype forhold

Recommended Posts

Hej

Jeg er en heteroseksuel mand som i dagligdagen har et godt job og en familie, men når lysten melder sig så bruger jeg Skype/cam piger til at tilfredsstille og pirre min fantasi.

Med årene er det blevet mere og mere krævende for mig at få startet og tilfredsstillet mine fantasier, lyster, hvilket nu er mundet ud i at jeg leger "I dare You" med nogle af pigerne, og de giver mig små udfordringer. Som regel med ting jeg skal gøre, købe, klæde mig etc. Og det er rent faktisk lidt frækt.

Jeg har nu prøvet at købe undertøj, legetøj og kjole, stået i en skov og klædt om og tage selfies... Ikke fordi jeg er transseksuel, men fordi det er det "forbudte" og spændingen der er det sjove....

Men hvad er det næste? Uden at jeg skal begynde at være "ludertøz" og stille mig direkte til skue for andre. 

Nogen der har gode erfaringer med Skype / Cam piger? Eller måske deler samme slags fantasier/lyster som mig der vil udveksle idéer her i tråden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faldt for en pige fra riga skrev med hende os efter hun stoppede og for 2 år siden ca brød hun al kontrakt siden har jeg ikke hørt fra hende 

Men sende hende en del pengeog længere tid gerne mere end jeg selv havde tilbage

Havde aldrig set hebde nøgen 

Så det er lidt surt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver igen i denne tråd da der dels er gået 2 år siden sidst og dels så er lysten der stadig.

Jeg har fundet god leg sammen med en GB herindefra, ikke så meget som jeg egentlig lyster da jeg gerne vil levere kvalitet den anden vej. Og mange gange bliver det bar ei fantasien med nogle af udfordringerne.

Men er igen sådan lidt kørt fast i retorikken og fantasierne og leder efter nye ideer at lege med i hovedet, og ikke mindst udleve.

Nogen der har ideer, vil dele af deres egne erfaringer eller måske ligefrem en udfordring vi kan lege videre med privat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...