Blow lover 846 Skrevet 19. Juli, 2018 Har nogen besøgt hende her? (intet kunstnernavn):https://annoncelight.dk/showad/255152# Det virker som et kinky projekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 19. Juli, 2018 Tvivler på det er ægte. Men ville håbe det var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 185 Skrevet 24. Juli, 2018 Jeg har prøvet at kontakte hende og være en tur forbi. Måtte gå igen. Jeg har et forbehold når det gælder GP. De skal kunne stå inde for deres handlinger. De skal være til stede og finde styrke i deres egen handlinger. Hun virkede beruset og ikke tilstede. Fik en mærkelig Vibe når jeg snakkede med hende, ingen øjenkontakt og Et loftsrum med en lille madras. Det hele var for meget for mig. Jeg ville ikke bidrage til hvad der skete med hende. Jeg fandt på en undskyldning og smuttede så hurtigt jeg kunne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 25. Juli, 2018 Kommer til at tænke på Eagles.. "You can check out any time you like, But you can never leave…" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg