Hop til indhold
Jernsvinet

Ti-ti Hansaplatz Hamburg

Recommended Posts

 

Efter en lidt skuffende eftermiddag og aften på Club Frivol

https://www.clubfrivol.de/

hvor jeg havde følt mig noget overset og forbigået, valgte jeg at forlade clubben ret tidligt og ville så lige slå et smut forbi Hansaplatz

https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwibnsfC1KncAhVNYVAKHWH0BewQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.mopo.de%2Fhamburg%2Fberuechtigster-ort-st--georgs-hansaplatz--frueher-drogenhoelle--heute-yuppie-paradies-10672602&psig=AOvVaw05HE9CiHBw9jcAXZZ5bQet&ust=1532037995471813

- der står og går jo som regel en del mennesker af forskellig herkomst og beskæftigelse på Steindamm, Hansaplatz mm. - så jeg ville bare lige se lidt på folkelivet - og jeg var egentlig ikke på jagt efter en glædespige, da jeg ikke er så meget til gadepiger. Da jeg så forlod Hansaplatz igen og næsten nået ned på Steindamm igen - kom der en moden lidt fyldig mørkhåret dame imod mig, iført en mørkeblå kjole med guldbælte og en bærepose i hånden. Jeg ved ikke om det var kærlighed ved første blik, men hun spærrede øjnene noget op, da hun så mig - og vendte sig flere gange om for at kigge efter mig, ligesom jeg kiggede efter hende - men så fortsatte hun ellers sin gang. Jeg stod lige og trippede lidt - nå ja - der kunne vel ikke ske noget ved sådan helt uskyldigt at følge lidt efter hende ;-)

Så gik hun op ad en lille trappe på Hansaplatz, hvor hun vist satte sin bærepose og vendte sig om mod mig med et stort smil - jah - hun må nok alligevel have bemærket at jeg fulgte efter hende og jeg gik helt over til hende, hvor hun spurgte: om jeg ville med op?. Prisen for en ½ time var viersig (40) Euro - OK - men hun havde ikke fortalt, at da vi kom op var der en mand i en reception, der åbenbart skulle have € 11 - så prisen var pludselig € 51,-. Det havde jeg måske ikke lige regnet med, men jeg tænkte, at hun/oplevelsen var det værd - heldigvis skulle jeg ikke betale for håndklæde, kondomer og hvad de ellers kan finde på sådanne steder.

Ti-ti fortalte hun var ½ tyrkisk ½ iraner, hvor jeg ville have skudt på noget sydamerikansk - inden hun hev mig over til håndvasken for lige at vaske kalorius en lille smule med køligt vand - det kunne han godt lide og gjorde langsomt klar til en gedigen hyggestund.

På vej ud, stod der 3 helt unge og flotte piger på trappen, så det kan man også møde - men mødet med Ti-ti var ret frækt, da jeg godt kunne have datet hendes type ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonlover skrev, for 23 timer siden:

Spændende beretning, hvordan var det skuffende på Frivol. Jeg påtænker at besøge dette etablissement snarest ved lejlighed.

Der var usædvanlig mange mænd - og kun 2 piger, hvor der om onsdagen plejer at være op til 6 lidt på skift - der var godt nok et par private piger - men de nøjedes vist kun med at kigge på sammen med deres mænd. Derudover var det stort set kun Adriana, der var aktiv - og hun valgte åbenbart gang på gang at overse mig og lade flere, der bare pressede sig foran komme til - jeg håber hun bemærkede at jeg var noget skuffet og gik tidligt.

Rundt om på Steindamm og Hansaplatz mm. står der også en del af det jeg vil kalde "udknalede analnarkoludere". Ti-ti derimod kunne man se gjorde noget ud af sig selv, selvom hun var lidt overvægtig med en lidt for stor mave - ikke noget med fedtet hår, jogging-bukser og slap T-shirt der ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyrkisk-iraner - spændende blanding.

Synes jeg for nylig læste mig frem til, at der er "kontaktforbud" i området ved Hansaplatz/Steindamm - eller vist i St. Georg i det hele taget. Ved ikke, hvor strengt det bliver håndhævet, men så noget med store bødestraffe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daaaavid skrev, for 4 timer siden:

Synes jeg for nylig læste mig frem til, at der er "kontaktforbud" i området ved Hansaplatz/Steindamm - eller vist i St. Georg i det hele taget. Ved ikke, hvor strengt det bliver håndhævet, men så noget med store bødestraffe.

Måske - man kan ihvertfald normalt gå i fred i modsætning til, hvis man går forbi en pige ved Davidwache og deromkring eller et  bordel med Table Dance im Kiez/Reeperbahn

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet,

har du prøvet at være inde på  på http://www.sass-gastro.de/lokale/fruehaufsteher.php Robert-Nhil-Straße?

Altid en sjov oplevelse, hvis man vil betragte diversiteten indenfor prostitution. :)

Du kan også have held i sprøjten, især hvis du er til de mørke, Olivia, som huserer der, er et i særklasse godt minde om god sex for 50 €.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 timer siden:

@Jernsvinet,

har du prøvet at være inde på  på http://www.sass-gastro.de/lokale/fruehaufsteher.php Robert-Nhil-Straße? 

Altid en sjov oplevelse, hvis man vil betragte diversiteten indenfor prostitution. :)

Du kan også have held i sprøjten, især hvis du er til de mørke, Olivia, som huserer der, er et i særklasse godt minde om god sex for 50 €.

Nej, Jeg er ikke så meget til røgfyldte beverdinger med en luder og en lommetyv.

Kommer mest kun på Club Frivol - og det kan nok vare et stykke tid, før jeg kommer der igen - men hvis nogen ankommer med toget til Hamburg HbF og kun har et par timer at slå ihjel - så der er det noget nemmere at gøre en runde i kvarteret bagved, fremfor at bevæge sig helt til Sct. Pauli ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 timer siden:

Nej, Jeg er ikke så meget til røgfyldte beverdinger med en luder og en lommetyv.

Jeg er faktisk helt på linje, men lige netop det værtshus har en atmosfære, som man skal 30-40 år tilbage for at kunne finde på Vesterbro.

2 huse nede af Bremer Reihe ligger i kælderen Chaplins Teaterpub, et pænt og rent sted, som man alligevel kan tillade sig at slæbe en pige ned på for de indledende forhandlinger.

Og med hensyn til de tilrøgede beverdinger med tilhørende klientel så ligger Sct. Pauli da så klart på førstepladsen. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den ‎21‎-‎07‎-‎2018 at 14:30:

@Jernsvinet,

har du prøvet at være inde på  på http://www.sass-gastro.de/lokale/fruehaufsteher.php Robert-Nhil-Straße?

Altid en sjov oplevelse, hvis man vil betragte diversiteten indenfor prostitution. :)

Du kan også have held i sprøjten, især hvis du er til de mørke, Olivia, som huserer der, er et i særklasse godt minde om god sex for 50 €.

Jeg har adskillige gange besøgt værtshuset for at få en kold øl når jeg bor i nærheden. Jeg har observeret adskillige piger arbejde ud fra stedet, og selv om kvaliteten er svingende, kan man faktisk møde piger af overraskende høj kvalitet..... Jeg har aldrig prøvet at samle én op der (hovedsageligt fordi jeg har været andre steder inden) men man skal jo aldrig sige aldrig :rolleyes:

Pigerne har kontaktforbud i Steindamm kvarteret, men det afholder dem ikke fra at kontakte dig på gaden hvis du kigger lidt på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...