Hop til indhold
Guest FrokostUartig

NO SHOW tråden

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Kære GPere...

Med afsæt i @kvinde 1966 ´s tråd om no show - så lad os dele ud af synderne her....

 

Smid en mailadresse i tråden, som har booket aftale og lad os prøve at få bugt med nogle af synderne... som bruger vores tid på en ikke-hensigtsmæssig måde ;-)

- det bliver ALLE tiders... Kom glad :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

Kære GPere...

Med afsæt i @kvinde 1966 ´s tråd om no show - så lad os dele ud af synderne her....

 

Smid en mailadresse i tråden, som har booket aftale og lad os prøve at få bugt med nogle af synderne... som bruger vores tid på en ikke-hensigtsmæssig måde ;-)

- det bliver ALLE tiders... Kom glad :ph34r:

Det ku være fedt.... Men det er ikk tilladt at dele telefonnr ell mail.. Så det er nok ikk så smart her.. Men man ku nok undgå nogen hvis man måtte... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@kvinde 1966 - egentligt ærgerligt med kønsforskellen, når der ofte bliver delt link til de forskellige GPers telefon-nr. og meget mere.. ;-) :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

@kvinde 1966 - egentligt ærgerligt med kønsforskellen, når der ofte bliver delt link til de forskellige GPers telefon-nr. og meget mere.. ;-) :shock:

Der er en stor forskel, og det har intet med køn at gøre. Der er forskel på at være forretningsdrivende og kunde.

Du må gerne dele Brugsens adresse og telefonnummer m.v. Men Brugsen må ikke dele selvsamme oplysninger om dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Enig.... :) 

Men tænker det nok er vores lod herinde... ;) 

kan man komme på en "guld liste" over kunder der altid er punktlige, rene og søde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Tja... ellers kan vi jo gøre noget andet....

GPere, som ønsker at blive en del af NO SHOW adviseringskæden, kan skrive sig på - så kan vi dele den slags informationer.. Det bliver ALLETIDERS... :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, Lige nu:

@Visti-Vistisen - teknisk set er det jo ikke kunder, i det de ikke dukker op.. så er der vel andre regler ?? B)

 

 

Egentlig ikke. No show er vel at betragt som en ordre, der ikke afhentes. Forretning/kunde-forholdet er ikke berørt af dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Visti-Vistisen - hahahahahahahahahaha, tja.. det er næppe det samme... her udgiver en sig jo for at være en kunde uden en adresse ell kontakt-mulighed. 

De booker noget, de ikke har tænkt sig at gøre brug af og heller ikke med deres egen oplysninger.. sååååå….. kom igen..:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 6 minutter siden:

Tja... ellers kan vi jo gøre noget andet....

GPere, som ønsker at blive en del af NO SHOW adviseringskæden, kan skrive sig på - så kan vi dele den slags informationer.. Det bliver ALLETIDERS... :ugeek:

Man burde kunne gøre et ell andet... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

@Visti-Vistisen - hahahahahahahahahaha, tja.. det er næppe det samme... her udgiver en sig jo for at være en kunde uden en adresse ell kontakt-mulighed. 

De booker noget, de ikke har tænkt sig at gøre brug af og heller ikke med deres egen oplysninger.. sååååå….. kom igen..:mrgreen:

Nej og de har faktisk fået en adr som regel... Synes jeg ikk er fedt... Nej det er taletidskort og så hedder de enten Peter ell et ell andet alm... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en bedre ide:

Eroguide.dk får et forretningsmodul tilknyttet sitet. Modulet gør det muligt at booke/bekræfte bestilling af ydelser osv. hos kvinderne. Det vil sige sexsælgeren opretter sig som "sælger" og sexkøberen opretter sig som køber på sitet. Selvfølgelig i anonym form og ikke nødvendigvis med de "handles" man bruger til debatten. Sexsælgerne og kunderne kan så efterfølgende sexakten give hinanden en form for vurdering (0 til 6 stjerner ell. lign.) Man kender systemet fra fx Ebay hvor både sælger og kunder vurderer hinanden. Det gør det muligt for kvinderne at prioritere kunder med høj vurdering (og vælge andre fra). Det samme vil selvfølgelig gælde for kunderne. Mit gæt er, at kvinder som konsistent yder en god service vil have en betydelig fordel af systemet. De vil få flere og bedre kunder. Og de sexkunder som får gode vurderinger vil få nemmere ved at få lavet de gode aftaler med de bedste kvinder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har en bedre ide:

Eroguide.dk får et forretningsmodul tilknyttet sitet. Modulet gør det muligt at booke/bekræfte bestilling af ydelser osv. hos kvinderne. Det vil sige sexsælgeren opretter sig som "sælger" og sexkøberen opretter sig som køber på sitet. Selvfølgelig i anonym form og ikke nødvendigvis med de "handles" man bruger til debatten. Sexsælgerne og kunderne kan så efterfølgende sexakten give hinanden en form for vurdering (0 til 6 stjerner ell. lign.) Man kender systemet fra fx Ebay hvor både sælger og kunder vurderer hinanden. Det gør det muligt for kvinderne at prioritere kunder med høj vurdering (og vælge andre fra). Det samme vil selvfølgelig gælde for kunderne. Mit gæt er, at kvinder som konsistent yder en god service vil have en betydelig fordel af systemet. De vil få flere og bedre kunder. Og de sexkunder som får gode vurderinger vil få nemmere ved at få lavet de gode aftaler med de bedste kvinder.

 

 

Den synes jeg ikk om... Og grunden til jeg ikk gør er at vi alle er så forskellige... Hva den ene er vild med ka en anden ikk li... Det blir noget rod... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 11 minutter siden:

@Visti-Vistisen - hahahahahahahahahaha, tja.. det er næppe det samme... her udgiver en sig jo for at være en kunde uden en adresse ell kontakt-mulighed. 

De booker noget, de ikke har tænkt sig at gøre brug af og heller ikke med deres egen oplysninger.. sååååå….. kom igen..:mrgreen:

Fuldstændig det samme. En tandlæge må jo heller ikke udlevere de kunder som misser en tandudtrækningsaftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Visti-Vistisen - hahahhaa, jamen det er jo fordi en tandlæge har adgang til personfølsomme data såsom cpr- nr., adresse og fuldt navn..

Vi har adgang til et taletidskort, en kortvarig mailadresse og hans "fornavn", meget ofte Peter.. 

Sååå…. det er næppe det samme... siger det bare.. selv om det sikkert kan føles ubehageligt for nogle af disse "fiktive" kunder, ved tanken om at blive smidt i "EG-gabestokken"..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 2 minutter siden:

Den synes jeg ikk om... Og grunden til jeg ikk gør er at vi alle er så forskellige... Hva den ene er vild med ka en anden ikk li... Det blir noget rod... :) 

Det virker hos amazon.com, airbnb.com og på ebay.com. Jeg er dog med på, at man ikke helt kan sammenligne et sexuelt forhold med køb af en bog :-) Jeg tror dog, at et vurderingssystem ikke desto mindre over tid vil give en relevant pejling. Det handler jo ikke  så meget om kemi og hvad man kan lide. Fik man det (som kunde) der blev stillet i udsigt? Om omvendt dukkede kunden op som aftalt. Var begge parter i en hygiejnisk tilstand velegnet til fræk sex?

Hvis du virkelig er afvisende overfor sådan et system tænker jeg, at du næsten også har et problem med anmeldelser. Personligt synes jeg også at anmeldelser kan være ret grænseoverskridende, da der er tale om sexuelle relationer. Og jeg betakker mig for, at I kvinder anmelder os mænd i prosaform a la: "Hans pik var kort, men tyk. Efter et par ryk kom kondomet af og en lille forkølet snotklat landede på mine bryster. Jeg greb ud efter køkkenrullen og sagde ´det var lækkert skat´mens jeg prøvede at øge afstanden til hans hæslige dårlige ånde" osv osv. 

Så, nej vi er ikke ude i noget der udstiller sexsælger/sexkunde blot en indikation af om tingene var som man kunne håbe og forvente.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 6 minutter siden:

Det virker hos amazon.com, airbnb.com og på ebay.com. Jeg er dog med på, at man ikke helt kan sammenligne et sexuelt forhold med køb af en bog :-) Jeg tror dog, at et vurderingssystem ikke desto mindre over tid vil give en relevant pejling. Det handler jo ikke  så meget om kemi og hvad man kan lide. Fik man det (som kunde) der blev stillet i udsigt? Om omvendt dukkede kunden op som aftalt. Var begge parter i en hygiejnisk tilstand velegnet til fræk sex?

Hvis du virkelig er afvisende overfor sådan et system tænker jeg, at du næsten også har et problem med anmeldelser. Personligt synes jeg også at anmeldelser kan være ret grænseoverskridende, da der er tale om sexuelle relationer. Og jeg betakker mig for, at I kvinder anmelder os mænd i prosaform a la: "Hans pik var kort, men tyk. Efter et par ryk kom kondomet af og en lille forkølet snotklat landede på mine bryster. Jeg greb ud efter køkkenrullen og sagde ´det var lækkert skat´mens jeg prøvede at øge afstanden til hans hæslige dårlige ånde" osv osv. 

Så, nej vi er ikke ude i noget der udstiller sexsælger/sexkunde blot en indikation af om tingene var som man kunne håbe og forvente.

Jeg er både og med det med anmeldelser... De kan være gode.. Men dem som svinder andre til og kalder folk jeg ved ikk hva de skal ganske enkelt ikk ha lov at kigge her.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
bighead skrev, for 29 minutter siden:

Jeg har en bedre ide:

Eroguide.dk får et forretningsmodul tilknyttet sitet. Modulet gør det muligt at booke/bekræfte bestilling af ydelser osv. hos kvinderne. Det vil sige sexsælgeren opretter sig som "sælger" og sexkøberen opretter sig som køber på sitet. Selvfølgelig i anonym form og ikke nødvendigvis med de "handles" man bruger til debatten. Sexsælgerne og kunderne kan så efterfølgende sexakten give hinanden en form for vurdering (0 til 6 stjerner ell. lign.) Man kender systemet fra fx Ebay hvor både sælger og kunder vurderer hinanden. Det gør det muligt for kvinderne at prioritere kunder med høj vurdering (og vælge andre fra). Det samme vil selvfølgelig gælde for kunderne. Mit gæt er, at kvinder som konsistent yder en god service vil have en betydelig fordel af systemet. De vil få flere og bedre kunder. Og de sexkunder som får gode vurderinger vil få nemmere ved at få lavet de gode aftaler med de bedste kvinder.

 

 

Tvivler på at det vil være lovligt for EG at lave sådan en tjeneste. I hvert fald, hvis de skulle opkræve betaling for deres arbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo også gratis at skrive på sitet...så det kunne man jo blot lave uden beregning. Men hvorfor skulle det være ulovligt at opkræve betaling? EG kræver jo også betaling for annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er surt at folk udebliver fra en aftale, men at opfinde et system til registrering og rund sendelse løser næppe problemet.  Har man mange udeblivelse (flere en gennemsnittet) burde man revurdere alle ens forretningsprocesser i stedet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Ja, det er surt at folk udebliver fra en aftale, men at opfinde et system til registrering og rund sendelse løser næppe problemet.  Har man mange udeblivelse (flere en gennemsnittet) burde man revurdere alle ens forretningsprocesser i stedet.

 

Og hvad er gennemsnittet?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandheden er at der sidder mænd derude og aftaler tid just for fun. Små mænd der får noget slags lille værdi i sine usle små liv af at - helt anonymt selvfølgelig - ødelægge så meget som muligt for pigerne. Det drejer sig ikke om en almindelig samfundstendens, men om at helt bevidst nedvurdere GP'er og tage så meget pis på dem som muligt. Kun fordi de kan.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...