Hop til indhold
Guest Liderligfyr

yoko flensborg

Recommended Posts

Gæst

yoko fair-girls model 504

26 år

75 c

26 år, er vist lidt tid siden :-) gætter på hun er ca 35..... billederne er lidt "slidte", men ligner ok, der skal bare lige momses lidt, som i kalder det. 75c, tja har set piger i DK, der kal der den str kasser for både d,e og f. Siliconen men flot lavet.

kom ind til den søde Thaipige, som kun er ca 150 cm, hvilket jeg elsker! Hun fulgte mig ind i rummet, og gik ud og gjorde sig klar. Kom ind i en badekåbe, som hun åbnede vidt op, og spurgte om det var ok?...... tjeck, kan godt bruges ;)

Hun spurgte hvad jeg ville have, og jeg svarede kom an på hvad hun tilbød. (1. gang flensborg, er vant til menukort, så vidste ikke hvordan jeg skulle gribe det an) Hun havde en time med alt for 150 Euro, men jeg havde kun 100 Euro med, som jeg så fik det til.

Havde læst i anmeldelser herinde, at standardpriser i Flensborg er 30 min til 50, 60 min til 100 +20 super+20 kys. Derudover en "danskerpris" på 150 Euro. Havde besluttet hjemmefra, at en time skulle kunne gøres for 100, elles synes jeg ikke det var specielt billig, når man også tænker på kørsel og tidsforbrug.

Havde forventet, da jeg fik det til 100, at det var uden super+kys... men nej, hun startede ud med en superfransk, hvor hun også kom godt ned om bollerne. Lavede et lille afbræk, hvor hun lige kom op og gjorde opmærksom på hendes dejlige bryster. Gik videre i en doggy, hvor jeg ikke holdte så længe (hun er lidt stram)

Derefter ville hun give mig lidt massage, men jeg har fået en ny fetich, hvor jeg prøver at give pigerne orgasme gennem intimmassage. Så fik lov at give hende massage. Startede ud med en alm massage, for at få hende til at slappe af, hvorefter jeg bad hende vende sig. Begyndte at massere bryster, mave lår med udflugter til fissen... blev til mere og mere inde ved fissen, hvorefter jeg stak et par fingre op i hende, samtidig med jeg stimulerede klitten... Det lykkedes mig ikke, at give hende orgasme, hun havde svært ved at forstå, det var et "arbejde" og ville hele tiden gøre noget for mig. (blev ved med at lege med min pik, dejligt, men så slapper hun jo ikke helt af)

Efter massagen tog hun en ridetur, som hun dog måtte slutte af i et super handjob (tager ret lang tid om at komme anden gang) De sidste 5-10 min gav hun mig, en dejlig afslappende massage.

Alt i alt en god time, hvor jeg gik derfra som en glad lille dreng.... gentagelsesrisiko, jamen hun skal da knaldes igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...