Hop til indhold

Recommended Posts

Kvinden på billedet er hende der har klinikken. Hun har dansk mand og lever i et lille bymiljø. Du kan roligt regne med at ekstra bliver op ad bakke. Hvis det skal være på de kanter så tag til Holbæk. Her er der flere klinikker der der har "tilbehør" af forskellig art. Hvis du alligevel vil besøge klinikken så tag en hård thai massage uden olie. Så bliver man ikke så opstemt. De klinikker der lever af basisydelserne er tit dem der leverer bedst på de ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanariefuglen skrev, for 17 timer siden:

Kvinden på billedet er hende der har klinikken. Hun har dansk mand og lever i et lille bymiljø. Du kan roligt regne med at ekstra bliver op ad bakke. Hvis det skal være på de kanter så tag til Holbæk. Her er der flere klinikker der der har "tilbehør" af forskellig art. Hvis du alligevel vil besøge klinikken så tag en hård thai massage uden olie. Så bliver man ikke så opstemt. De klinikker der lever af basisydelserne er tit dem der leverer bedst på de ydelser. 

Ok - Det giver god mening. Tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg i dag til en times massage  

Der er kommet en veninde, og hun klarede dagens massage. 

Først alm massage på ryg og ben. 

Da jeg vendte mig på ryggen blev lillemand berørt med spørgsmålet om fyren også skulle have massage.  

Ja tak, sagde jeg ...- så gik hun ellers i gang, efter en ny pris blev aftalt...- dog kun med hånd. 

Rart at vide at det kan lade sig gøre i dette golde område. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 10 timer siden:

Var forbi - det var sgu lidt tamt. Kan godt mærke der er lille konkurrence i området

Giver virksomheden een chance mere. Har bestilt tid til næste uge, og specifikt bedt om at det er ejeren selv der masserer.

Hun har tidligere givet mig en solid massage, men her kom ingen af os ind på ekstra-ydelser, da klinikken var nystartet og jeg reelt gerne bare ville prøve thaimassage...læs: inden min debut for service udenfor forholdet.

Men sætter ikke ikke snuden op efter den helt store tur - men så kan hun vel fikse min ømme skulder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik ordnet skulderen. 

Man skal ikke forvente yderligere fra ejeren. 

Og da “håndarbejdet” fra den anden er lidt la-la, så vil jeg længere ind mod byen, hvis jeg ønsker den service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listige Svend skrev, den 22/10/2018 at 10:37:

Fik ordnet skulderen. 

Man skal ikke forvente yderligere fra ejeren. 

Og da “håndarbejdet” fra den anden er lidt la-la, så vil jeg længere ind mod byen, hvis jeg ønsker den service. 

Er der et sted du kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg også gerne vil det erotiske, er det ikke et sted for mig. 

Massagen var fin fra ejerens side, men mon ikke der findes bedre. 

Har hørt fra en jeg kender at massagen i Nykøbing Sj. skulle være ret god og hård, men her er der vist skiltet med at der IKKE gives seksuelle ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...