Hop til indhold
Guest MushRoom

fræk trekant med 2 guddommelige kvinder i Skive

Recommended Posts

Er der så nogle der har fået noget erfaring de vil dele ud af med dem, har tænkt mig at tage køreturen til dem hvis de kan anbefales? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, for 1 time siden:

Admin er tydeligvis på ferie siden totalt intetsigende tråde som denne eksisterer. 

Nej, det er jeg ikke. Men jeg beklager da, at jeg ikke får læst alle de ca. 500 indlæg, som kommer herinde dagligt.

Men du kunne jo have valgt at rapportere tråden, så ville en moderator eller jeg selv, være blevet gjort opmærksomme på tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, for 5 timer siden:

Er du sikker på det er de samme? disse har jo meget fokus på dominans

Ja - Alma (frække Alma domina) har en profil her på Eroguide. Samme telefonnr. som i “fræk trekant” annoncen.

https://www.eroguide.dk/forum/profile/36581-frække-alma/

Redigeret af Riesenschwanz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er en tråd jeg kan bruge til noget, jeg vidste ikke de havde fokus på dominans hvilket slet ikke er mig, så jeg tager ikke turen dertil alligevel, så for mig er den meget brugbar... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, den 20/7/2018 at 20:25:

Nej, det er jeg ikke. Men jeg beklager da, at jeg ikke får læst alle de ca. 500 indlæg, som kommer herinde dagligt.

Men du kunne jo have valgt at rapportere tråden, så ville en moderator eller jeg selv, være blevet gjort opmærksomme på tråden.

Beklager,  no bad feelings.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, for 14 timer siden:

Beklager,  no bad feelings.

Må jeg tillade mig at spørge dig om hvad dit problem med indlægget er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi hopper lige ind her :-) 

Vi tilbyder både almindelig lækker og ægte trekant, gangbang, orgie mm og dominans. 

Vores dominante side er helt adskilt fra vores almindelige sex.

Når vi er dominante har det nemlig intet med sex at gøre så det er ikke noget vores kunder mærker til :-) 

Vi kan forstå at det “skræmmer” nogle mænd væk og det var ikke planen, da vi elsker når i kommer forbi til en lækker trekant med os! 

Nå dette var egentlig ikke for at promovere os selv, men synes lige at det skulle på plads at for os er det 2 vidt forskellige verdner ❤️ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denglade skrev, for 18 timer siden:

Må jeg tillade mig at spørge dig om hvad dit problem med indlægget er? 

Var indlægget ikke oprindeligt i anmeldelser? Men du kan jo spørge trådstarter hvad ideen er. Det skal jeg jo ikke fortælle dig. Læs det første indlæg.

Over and out.

Pigerne ser iøvrigt fantastiske ud :-)

Redigeret af Pele10
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...