Jacobsen 60 Skrevet 18. Juli, 2018 Jeg søger en lidt ældre thai i Vejle. Gerne 40+ Hun skal være med på lidt af hvert. Nogen der kan hjælpe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 18. Juli, 2018 Jacobsen skrev, for 3 timer siden: Jeg søger en lidt ældre thai i Vejle. Gerne 40+ Hun skal være med på lidt af hvert. Nogen der kan hjælpe? Daw i Tørring, hun er lige omkring de 50, men med en krop, som de fleste 17-årige ville være stolt af. Smuk og dejlig, rigtig god til at massere og en drøm at have sex med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stor 187 Skrevet 18. Juli, 2018 Onslow skrev, 1 time siden: Daw i Tørring, hun er lige omkring de 50, men med en krop, som de fleste 17-årige ville være stolt af. Smuk og dejlig, rigtig god til at massere og en drøm at have sex med. Giver hun fuld pakke ? og hvad er prisen ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB1 24 Skrevet 18. Juli, 2018 Daw er som Onslow skriver en flot moden Q. Forsøgte at få hende en gang, men fp forlangte hun 1500 for. Det er for dyrt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
andrik 1 Skrevet 20. Juli, 2018 Tak Onslow Det er efterhånden noget tid siden jeg sidst har være i trekantsområdet (Vejle-Fredericia-Kolding), udover Daw i Tørring, er der så ikke andre modne +45 i området der tilbyder FP? Og de må som også gerne være buttet, naturlig behåret, bare de er til FP. På forhånd tak, og god sommer til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg