Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg elsker deepthroat, gagging og facefuck. Hvem kan i anbefale af piger der tilbyder det? 

Jeg hil gerne mettetøzen MEN HUN SVARER MIG ALDRIG har prøvet hende i over 7 måneder nu hun svarer mig aldrig

Hvis nogen ville hjælpe med hvordan man kan kontakte hende ku det være super! Ellers kender i nogen der kan tage den til roden uden at brokke sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Red Lilly Chili kan i den grad anbefales til deepthroat og facefuck. Det koster lidt, men det er det hele værd. Hun skulle angiveligt komme tilbage til Kbh i august. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dokteren skrev, 1 time siden:

Red Lilly Chili kan i den grad anbefales til deepthroat og facefuck. Det koster lidt, men det er det hele værd. Hun skulle angiveligt komme tilbage til Kbh i august. 

Ja, hun er FOR vild... har aldrig før eller siden oplevet noget lignende. Mit første skud gik af efter kun 3 minutter.. gudskelov peaker min drift for vildt, trods min alder på 57...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 5 minutter siden:

Red Lilly Chili er der et link til hende?

Prøv at google hendes navn + eroguide. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...