Hop til indhold
Vendelboen

P-Club første gang ?

Recommended Posts

Jeg overvejer at besøge P-Club på fredag . Jeg har aldrig besøgt FKK Klubber før , men er på det seneste blevet mere opsat på at prøve det af .. 

Jeg kan måske godt nå at være der , når de åbner ved 16 tiden , men hvornår vil I , der har besøgt stedet mene , at det vil være bedst for en nybegynder som mig at møde op ?  Jeg tænker på om det vil være en fordel , at være der før der kommer alt for mange gæster , og pigerne er vel også mindre trætte på den tid af dagen ?

På forhånd tak .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, 1 time siden:

Jeg overvejer at besøge P-Club på fredag . Jeg har aldrig besøgt FKK Klubber før , men er på det seneste blevet mere opsat på at prøve det af .. 

Jeg kan måske godt nå at være der , når de åbner ved 16 tiden , men hvornår vil I , der har besøgt stedet mene , at det vil være bedst for en nybegynder som mig at møde op ?  Jeg tænker på om det vil være en fordel , at være der før der kommer alt for mange gæster , og pigerne er vel også mindre trætte på den tid af dagen ?

På forhånd tak .

Fredag er nok ikke den bedste dag for en nybegynder - men kom tidligt når de åbner og sig du gerne vil i baren, når du har fået taget et bad og skiftet til badekåbe - og  også gerne at det er din første gang i en FKK-club overhovedet og at du derfor gerne vil have en nærmere forklaring på konceptet + en mindre rundvisning.

Efter badet kan du nyde en øl eller kaffe i baren og se pigerne lidt an - måske kommer de og flirter lidt med dig - de kan godt finde på at stikke hånden op under din badekåbe og mærke om der er liv ;-)

Når du går ovenpå med pigerne - så skal du huske på at extra koster extra - og lader du dig lokke til flere forskellige extra-services hos den samme pige, kan det på P-club løbe gevaldigt op.

Så er det bedre at  tage flere ture med nogle andre piger.

Go vind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer også mit første besøg i P-club, så hvis du ender dernede, må du meget gerne skrive om din oplevelse som nybegynder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret , Jernsvin - men hvorfor mener du ikke , at fredag er den bedste dag for en nybegynder ?

Og er der i øvrigt nogen , der kan anbefale en god - og gerne billig overnatning i Flensborg , Kruså eller Padborg ?

Redigeret af Vendelboen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 12 timer siden:

hvorfor mener du ikke , at fredag er den bedste dag for en nybegynder ?

Dels er der mange piger, dels kan der være mange gæster og run på værelserne - så det kan være svært for en nybegynder at  få den rette indføring og service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

Dels er der mange piger, dels kan der være mange gæster og run på værelserne - så det kan være svært for en nybegynder at  få den rette indføring og service.

Joe måske … Det var også lidt derfor , jeg regnede med , at det ku' være en fordel at møde op tidligt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...