Hop til indhold
Schwartz Nielsen

Skattejagt i Vejle

Recommended Posts

Jeg har en forespørgsel til de medlemmer, der er lokalkendte i Vejle.

Jeg har den seneste tid haft en onlineflirt kørende med en herboende thaipige, der ikke er i massagemiljøet; men kender mange fra det miljø i Østjylland, og det er da også via fælles bekendte vi i første omgang mødtes. Efter at have været udstationeret i Vientiane i mere end et halvt år , har vi aftalt at mødes, nu hvor jeg igen er i landet. Hun har så fået den fantastiske idé, at lave en skattejagt, som jeg skal løse, før vi kan få vores date IRL. (Var der nogen, der sagde "tease"?)

Da jeg til dagligt bor og arbejder i København, er der tale om en onlineskattejagt, og jeg har med møje og besvær løst 8 af 10 opgaver; men opgave nr. 9 er simpelthen for svær i forhold til mit lokalkendskab i Vejle.

Opgaven går i al sin enkelhed ud på, at jeg skal vide, hvad den fulde tekst er på det røde skilt i øverste venstre hjørne af billedet - som for god ordens skyld selvfølgelig også er spejlvendt, samt hvad det (firma?) som skiltet reklamerer for, er kendt for.

Jeg håber nogen kan hjælpe, da Google Maps Streetview ikke har kunnet løse gåden, og jeg næsten ikke kan overskue at skulle tilbringe en dag med at gennemsøge samtlige gader og stræder i Vejle.:)

 

På forhånd tak.

Morten

IMG_0287.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Den Lille Købmand, Ribegade 2, Vejle :)

Billedet er taget fra Ribegade siden, nabovejen er Koldingvej

Naboen i nr. 6 er et thai massage sted

Redigeret af reknas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Morten

Det ligner ikke lige en baggård, at jeg er kommet i. Har ingen anelse.

Håber andre kan hjælpe dig ;)

Og held og lykke med din date, når du når dertil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 28 minutter siden:

Hun har så fået den fantastiske idé, at lave en skattejagt, som jeg skal løse, før vi kan få vores date IRL. (Var der nogen, der sagde "tease"?)

Genialt !! Elsker det ;)

Held og lykke i den videre jagt og med "gevinsten"....

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 36 minutter siden:

Det er Den Lille Købmand, Ribegade 2, Vejle :)

Billedet er taget fra Ribegade siden, nabovejen er Koldingvej

Naboen i nr. 6 er et thai massage sted

Mange tak Reknas, du har fuldstændig ret!:D

Ved du tilfældigvis, hvad Den Lille Købmand er kendt for?:huh:

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Schwartz Nielsen skrev, 1 time siden:

Opgaven går i al sin enkelhed ud på, at jeg skal vide, hvad den fulde tekst er på det røde skilt i øverste venstre hjørne af billedet - som for god ordens skyld selvfølgelig også er spejlvendt, samt hvad det (firma?) som skiltet reklamerer for, er kendt for.

Fed humor :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 22 minutter siden:

Ejeren er Vietnameser, lange åbningstider...… den er vist ikke kendt for noget specielt

Reknas du er en legende! Åbningstiderne var svaret.:D

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...