Hop til indhold
Hallo-hallo

Nemtøs i odense

Recommended Posts

Hermed en lille anmeldelse af den skønne kvinde Nemtøs efter lidt skriveri frem og tilbage lykkedes det af få Nemtøs til odense igen 

vi havde aftalt bad sammen igen hvor jeg kunne ælte de dejlige bryster og  hendes våde skød. Vi havde aftalt hendes hænder skulle fikseres og så var det bare om at tage for sig af retterne vi lå badet i sved ja 30 grader i odense og det var sku ophidsende at bade i hinandens væsker afsluttede stående hvor Nemtøs fik min ladning på tungen og ansigtet som hun nød gevaldigt og iøvrigt bad mig om totalt ophidsende . Gutter hvis i kommer igennem nåleøjet til denne kvinde vil i aldrig glemme det dejligt væsen totalt nede på jorden men fræk som en i helvede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  endnu  en  fræk  og  lækker  omgang.  Du  fik  igen  tømt  mit  for  sprøjtesafter frække  mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle det være en anden gang siger du bare til send besked 

jeg ville så gerne både 3 og 4 gange men du tømmer mig bare fuldstændigt 1 gang med øjenkontakt og Dirty talk og ja så er håndklædet kastet

jeg  prioriterer altid at du får noget ud af besøget og respekterer dig for den skønne kvinde du er 

og guys she is the Real deal no false promisses service the Best ever 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Most wanted Nemtøs annoncerer sjældent prøv at sende hende en besked med en præsentation af dig det kan være der er positiv feedback eller shit happens no go

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...