Hop til indhold

Sutteq.....Sex, bj, bj med sorte kys og rollespil

Featured Replies

Skrevet

Nu skulle det være.... længe set på denne her, skulle, skulle ikke

https://annoncelight.dk/showad/218020

Så idag bød chancen sig, årets varmeste dag til nu, og den blev endnu varmere da jeg ankom. Og stegende hedt, da vi var færdige

Virklig sød pige, ben i næsen, lidt omstændeligt ankomst, men ok, hendes forklaring er ok og helt klart forståeligt

Meget har jeg set og prøvet i denne kategori, hvis man må sige det sådan, men hvem siger jeg har set alt.....

Det hele føltes bare rigtigt og indlevende

Læs selv i annoncen hvad der kan ske

For mit vedkommende sex, blow, sorte kys

Alt virker trygt sammen med kvinden her, sted 12, (dusch mulighed ønskeligt, især når det er varmt)

Pige/ kvinden 12

Sex 12

Og hvis I ikke passer på hende, så kommer jeg og tager Jer ;-). Pas nu godt på hende

Nu plejer jeg ikke give karakterer ell. Lign men hun er en ener

Redigeret af Nicenice

Skrevet
  • Author

Ikke sidste gang jeg var der

Nu er vi alle forskellige og har forskellig smag, den ene kan li det og den anden  noget andet osv og enhver anmeldelse er helt klart et subjektiv standpunkt. Men jeg synes jeg har taget mange for holdet.....jeg står ved min anmeldelse

Skrevet

Var de sorte kys til dig inklusiv i prisen på sex (1000) eller kom de oven som tilkøb? :-) 

Skrevet
  • Author

:PTil hende incl.

Redigeret af Nicenice

Skrevet
  • Author

Genbesøget gik aldeles glimrende:P

Kunne ikke være bedre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.