Nicenice 42 Skrevet 17. Juli, 2018 (edited) Nu skulle det være.... længe set på denne her, skulle, skulle ikke https://annoncelight.dk/showad/218020 Så idag bød chancen sig, årets varmeste dag til nu, og den blev endnu varmere da jeg ankom. Og stegende hedt, da vi var færdige Virklig sød pige, ben i næsen, lidt omstændeligt ankomst, men ok, hendes forklaring er ok og helt klart forståeligt Meget har jeg set og prøvet i denne kategori, hvis man må sige det sådan, men hvem siger jeg har set alt..... Det hele føltes bare rigtigt og indlevende Læs selv i annoncen hvad der kan ske For mit vedkommende sex, blow, sorte kys Alt virker trygt sammen med kvinden her, sted 12, (dusch mulighed ønskeligt, især når det er varmt) Pige/ kvinden 12 Sex 12 Og hvis I ikke passer på hende, så kommer jeg og tager Jer . Pas nu godt på hende Nu plejer jeg ikke give karakterer ell. Lign men hun er en ener Redigeret 17. Juli, 2018 af Nicenice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅbyhøjMand 193 Skrevet 17. Juli, 2018 Tak! Lyder godt nok godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicenice 42 Skrevet 17. Juli, 2018 Ikke sidste gang jeg var der Nu er vi alle forskellige og har forskellig smag, den ene kan li det og den anden noget andet osv og enhver anmeldelse er helt klart et subjektiv standpunkt. Men jeg synes jeg har taget mange for holdet.....jeg står ved min anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 18. Juli, 2018 Var de sorte kys til dig inklusiv i prisen på sex (1000) eller kom de oven som tilkøb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicenice 42 Skrevet 18. Juli, 2018 (edited) Til hende incl. Redigeret 18. Juli, 2018 af Nicenice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicenice 42 Skrevet 19. Juli, 2018 Genbesøget gik aldeles glimrende Kunne ikke være bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg