Hop til indhold
Guest Isex

Melissa sexyclub

Recommended Posts

Hun ser megalækker ud. Har lagt mærke til at flere piger hos Sexyclub går over til "amatør"/selfiebilleder. Det håber jeg er en trend, der breder sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Melissa i denne uge, og det bliver bestemt ikke sidste gang.

ALDRIG har jeg set så køn og naturlig pige på et bordel, hun er virkelig en sjældenthed. Melissa er præcis som på billederne bare bedre.

Besøgte hende på Romantica men hun har også vagter på sexyclub. Hopper direkte ud i det, ringer på, bliver lukket ind i hyggerummet med besked om at Melissa kommer om 2-3 min.

knap er 2 minutter er gået da den smukkeste tøs jeg nogensinde har set står halvnøgen i døren og hilser på....flot høj, meget slank, flot brunt hår og de smukkeste øjne samt fyldige læber. Billederne lyver ikke, det er hende og fuck jeg var solgt. Måtte bestille en time selv om jeg udemærket viste, at jeg max kunne holde 15 minutter. 

Men mer vil have mer, og jeg fortrød på ingen måde at jeg i et sus af en orgasme kom alt for hurtigt! Så blev der tid til lidt efter snak og nus i sengen.

Melissa virker uspoleret og forstår præcis,at betjene en så man føler sig i centrum og godt til rette.

Jeg betalte, hun gik med pengene og da hun kom tilbage lå jeg tilrette på sengen - elegant hoppede hun ud af undertøjet og nu kunne jeg omsider se hendes seriøst frække ungpige bryster, vil nærmest beskrive dem som et sæt virkelig lækre teen bryster.

Vi nussede blidt, og nus blev til et mega frækt blow hvor jeg måtte afbryde flere gange for ikke at komme for hurtigt. Ellers fik vi prøvet 69er og knep i doggy, hende på toppen og sluttede i missionær hvor jeg virkelig kunne nyde hendes lange godt spredte ben.

Melissa er virkelig et scoop, så fin og ren i sit udtryk - hvis ikke bordelmutter forkæler hende ekstra meget forstår man ingen ting - for med den tøs i stald har Mutter satme begået et kup.!

Melissas alder passer nok godt, hun kunne sagtens være 21 - næppe ældre.

Jeg ved med 100% sikkerhed at mit første besøg hos Melissa på ingen måde bliver mit sidste.

Så drenge, lad os passe på hende ;-)

http://romantica.dk/profil.php?id=126

 

//Martin B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Martin Balschmidt skrev, den 21/7/2018 at 06:45:

Besøgte Melissa i denne uge, og det bliver bestemt ikke sidste gang.

ALDRIG har jeg set så køn og naturlig pige på et bordel, hun er virkelig en sjældenthed. Melissa er præcis som på billederne bare bedre.

Besøgte hende på Romantica men hun har også vagter på sexyclub. Hopper direkte ud i det, ringer på, bliver lukket ind i hyggerummet med besked om at Melissa kommer om 2-3 min.

knap er 2 minutter er gået da den smukkeste tøs jeg nogensinde har set står halvnøgen i døren og hilser på....flot høj, meget slank, flot brunt hår og de smukkeste øjne samt fyldige læber. Billederne lyver ikke, det er hende og fuck jeg var solgt. Måtte bestille en time selv om jeg udemærket viste, at jeg max kunne holde 15 minutter. 

Men mer vil have mer, og jeg fortrød på ingen måde at jeg i et sus af en orgasme kom alt for hurtigt! Så blev der tid til lidt efter snak og nus i sengen.

Melissa virker uspoleret og forstår præcis,at betjene en så man føler sig i centrum og godt til rette.

Jeg betalte, hun gik med pengene og da hun kom tilbage lå jeg tilrette på sengen - elegant hoppede hun ud af undertøjet og nu kunne jeg omsider se hendes seriøst frække ungpige bryster, vil nærmest beskrive dem som et sæt virkelig lækre teen bryster.

 Vi nussede blidt, og nus blev til et mega frækt blow hvor jeg måtte afbryde flere gange for ikke at komme for hurtigt. Ellers fik vi prøvet 69er og knep i doggy, hende på toppen og sluttede i missionær hvor jeg virkelig kunne nyde hendes lange godt spredte ben.

Melissa er virkelig et scoop, så fin og ren i sit udtryk - hvis ikke bordelmutter forkæler hende ekstra meget forstår man ingen ting - for med den tøs i stald har Mutter satme begået et kup.!

Melissas alder passer nok godt, hun kunne sagtens være 21 - næppe ældre.

Jeg ved med 100% sikkerhed at mit første besøg hos Melissa på ingen måde bliver mit sidste.

Så drenge, lad os passe på hende ;-)

http://romantica.dk/profil.php?id=126

 

//Martin B

Kysser hun? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

You copied all that just to ask if she kisses? If you have bad breathe I doubt it.

seriously, is kissing really a factor? Look at her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Har også haft fornøjelsen at besøge Melissa. Smuk smuk pige med meeeget smuk naturlig krop. 100% naturlig skønhed og sød væremåde. Lidt for ung og ungdommelig til mig som er i 40'erne, så kommer bla. derfor ikke igen. Men hyggeligt og skønt var det! 

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
dongding skrev, for 2 timer siden:

You copied all that just to ask if she kisses? If you have bad breathe I doubt it.

seriously, is kissing really a factor? Look at her

Jeg spurgte ikke om din mening og snak dansk når du er inde i et dansk forum! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Doesn’t work that way kid. You could have just asked. No need to copy. Again if she is good is a kiss with your bad breath an issue?

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 34 minutter siden:

Doesn’t work that way kid. You could have just asked. No need to copy. Again if she is good is a kiss with your bad breath an issue?

Wouw - angry ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...