Hop til indhold
randersfyr

Ny pige Randers, prøvet hende ??

Recommended Posts

nej har ikkeværet forbi hende, må erkende jeg vil have lidt erfaringer fra andre først :)

Med alle dem der bliver røvet og narret så tør jeg sku ikke satse som den første hos nye piger :)

Kun på linikker ;) men der kommer jeg helst ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner

Jeg besøgte hende for snart to uger siden, billederne ved ikke rigtig syntes hun ser noget beder ud i virkeligheden, hun er faktisk en rigtig lækker babe, med et meget kønt ansigt.

Besøget var rigtig dejligt og hyggeligt, både dejlig sex og hyggesnak og der blev bestemt ikke snydt med tiden.

Hun var lige flyttet ind i ny lejlighed, så var ikke kommet helt på plads, men sengen var der styr på.

Jeg skal bestemt besøge igen, når hun er tilbage efter ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner

Jeg besøgte hende for snart to uger siden, billederne ved ikke rigtig syntes hun ser noget beder ud i virkeligheden, hun er faktisk en rigtig lækker babe, med et meget kønt ansigt.

Besøget var rigtig dejligt og hyggeligt, både dejlig sex og hyggesnak og der blev bestemt ikke snydt med tiden.

Hun var lige flyttet ind i ny lejlighed, så var ikke kommet helt på plads, men sengen var der styr på.

Jeg skal bestemt besøge igen, når hun er tilbage efter ferie.

Ligner hun slet ikke billederne? Passer de størrelsesmæssigt, eller er hun større i virkeligheden?

Hvad er hun frisk på? - noget uden gummi? Anal?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo hun liner billederne, størlsen er os ok måske er hun lidt slanker en billederne viser.

håret er lidt anderledens, men utrolig smuk.

anal ved jeg ik, da det ik er noget jeg gør i.

og uden gumi håber jeg ikke for alles skyld kunne aldrig drømme om at spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info. Kunne godt være jeg skulle aflægge hende et besøg i næste uge, hvis det kan lade sig gøre. Hun lyder som en pige efter min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja så fik jeg mulighed for at besøge Anja og det var en super oplevelse. Hun er både sød og fræk. En super pige til dejlig kærestesex. Hende kommer jeg uden tvivl til at besøge flere gange. Stor anbefaling herfra. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...