Hop til indhold
Dustman

Blowjob stolen findes den ?

Recommended Posts

Hey alle  

løb lige over et gl. indslag i lokal nyhederne fra tv2 midt og her snakkede man om en trend i det syd øst jyske med en "blowjob" stol hvor unge piger på skift servicerede mænd med blowjobs mod økonomisk gengældelse, specielt var der eftersigende run på op til weekenderne så pigerne havde penge til weekendens by ture mv. 

Har det noget på sig mine brødre og søstre her inde ?

Redigeret af Dustman
stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, for 30 minutter siden:

en "blowjob" stol

Ellers er det bare at tage en alm. lænestol og save lidt af de bagerste ben/forsyne med nogle puder til ryggen ;-)

Jeg har en stol, som jeg har lidt planer om at sænke et passende stykke hele vejen rundt, så jeg kan ligge på knæ på en pude e.lign. og have lige den rigtige højde til et længerevarende face2face samleje - men her skal der også en pude eller 2 til i ryggen, da sædedybden ofte er alt for lang. Til alm. brug må jeg så lave nogle klodser til at sætte under ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Vejle Blowjob

Det var måske et sted og søge efter disse blowjobs, som kan foregå overalt i Vejle..Unge piger sælger blowjob til bundpriser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omtalte "stol" har været omtalt herinde i flere omgange. Specielt da historien dukkede op i medierne. Flere forespørgsler til fyre (herinde)  i/omkring Vejle om de havde hørt noget om dette skete der intet, så det har nok ikke været så udbredt som det blev gjort til.

Trådene om det må kunne findes herinde. Måske der har været positive omtaler/angivelse ag hvor og hvordan siden jeg sidst læste dem......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 timer siden:

Fedt at ville udnytte svage unge, som gør dette af nød, for at få råd til at klare sig. 

Umiddelbart tænker jeg ikke svage unge piger.  Jeg tænker nok mere unge piger der nærmest panisk er besat af materielle goder, dyre byture og et unaturligt behov for at være noget særligt i bylivet, på de sociale medier m.v.  

Det man så kan undre sig over er, at mange mænd, herunder også EG profiler, bliver draget af den slags historier.  I min verden er der mega forskel på at købe sex i den etablerede del af prostitutionsbranchen og så opsøge den slags, hvor det er rimeligt tydeligt at pigerne ikke er afklarede omkring konsekvenser m.v. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Umiddelbart tænker jeg ikke svage unge piger.  Jeg tænker nok mere unge piger der nærmest panisk er besat af materielle goder, dyre byture og et unaturligt behov for at være noget særligt i bylivet, på de sociale medier m.v.  

Det man så kan undre sig over er, at mange mænd, herunder også EG profiler, bliver draget af den slags historier.  I min verden er der mega forskel på at købe sex i den etablerede del af prostitutionsbranchen og så opsøge den slags, hvor det er rimeligt tydeligt at pigerne ikke er afklarede omkring konsekvenser m.v. 

Hvis man læser det fra Vejle + så indslaget da det var i tv, blev der snakket om svage unge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...