Hop til indhold

Recommended Posts

På trods af de falske billeder, lod jeg mig lokke. Og thank fucking god! Jessica er en utrolig smuk, sød, meget slank pige. Hun er temlig høj, men kropsmæssigt er hun bestemt guf for "petite"-elskere! De gange jeg har besøgt Barbara har jeg været MEGET tilfreds, og Jessica har næsten overgået hende ;) Jessica var nem at omgås og utrolig behagelig at være sammen med! Jeg nød hvert sekund med hende, og nød at have øjenkontakt med hende, mens jeg var oppe i hende - Det var sgu næsten lige så godt som sexen ;) Det blev en voldsom gang GFE! :D

Jessica er bestemt kommet ind på min top 5! Smiler stadig ved tanken!

Her er Jessica's annonce - Billederne er som sagt ikke af hende, men hun er næsten lige så smuk ;)

Redigeret af Mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand skrev, 1 time siden:

På trods af de falske billeder, lod jeg mig lokke. Og thank fucking god! Jessica er en utrolig smuk, sød, meget slank pige. Hun er temlig høj, men kropsmæssigt er hun bestemt guf for "petite"-elskere! De gange jeg har besøgt Barbara har jeg været MEGET tilfreds, og Jessica har næsten overgået hende ;) Jessica var nem at omgås og utrolig behagelig at være sammen med! Jeg nød hvert sekund med hende, og nød at have øjenkontakt med hende, mens jeg var oppe i hende - Det var sgu næsten lige så godt som sexen ;) Det blev en voldsom gang GFE! :D

Jessica er bestemt kommet ind på min top 5! Smiler stadig ved tanken!

Her er Jessica's annonce - Billederne er som sagt ikke af hende, men hun er næsten lige så smuk ;)

Meget enig. Jeg forstå dog ikke hendes prissætning, men billigt er det, sammenlighed med andre piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 7 timer siden:

Meget enig. Jeg forstå dog ikke hendes prissætning, men billigt er det, sammenlighed med andre piger

Ja meget rimelige priser 400 kr for 15 min og og 700 kr for 30 min. Dog skal man betale 200 kr mere, hvis man er Supermand og kan "finish" 2 times på en halv time;) Jeg kan også klart anbefale Jessica både udseendemæssigt og hendes personlighed. Det eneste lille minus var, da jeg besøgte hende, at hun havde lidt for travlt med at få mig ud af døren pga for mange aftaler. Jeg håber, at hun er blevet bedre til at overholde tiden, som man har betalt for.

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Det klassiske spørgsmål fra en kort herre... hvor høj er hun ca? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 8 timer siden:

Meget enig. Jeg forstå dog ikke hendes prissætning, men billigt er det, sammenlighed med andre piger

I agree with you 100% considering attitud of the other highly visited GP:s like Barbara (600 for 15min). HOWEVER, I don't personally want to pay more :P 

I suggest to bring up this as a separate thread to force a balance in the costs, at least locally.

Redigeret af FlyingDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 7 minutter siden:

Det klassiske spørgsmål fra en kort herre... hvor høj er hun ca? 

I hendes annonce står der 169 cm uden højehæle. Det passer vist meget godt plus/minus 2-3 cm:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 17/7/2018 at 02:21:

Meget enig. Jeg forstå dog ikke hendes prissætning, men billigt er det, sammenlighed med andre piger

Prisen er OK uden at være billig. Jeg gav 1.200,- for 45 min med kys...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været på visit hos Jessica. Hun er en stjerne. Sagde til hende, at jeg syntes sidste gang, at hun "skyndede" på mig. Hun er super empatisk og forstår, hvad det handler om. Hun gav mig masser af tid denne gang og tog selv initiativ til at sutte bollerne og pikken. Hun kunne huske mig fra sidst, trods at det var for 4-5 måneder siden sidst, at jeg besøgte hende:-P

Hun har mega ambitioner med livet og elsker, hvad hun laver. Man kan føre en intelligent samtale eller mere afslappet med hende. Hun fanger spot on, hvad man søger. Nok rosende ord, hun duftede i dag, hverken af cigareter eller cigar;) Jeg ville prompte gifte mig med hende, hvis hun sagde "I do".<3

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dandy skrev, for 6 timer siden:

Hendes annonce siger, at hun holder til på Bernhard Bangs Alle. Passer det?

Korrekt.

Jeg er allerede fristet til at besøge hende igen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...