Hop til indhold
Guest Professoren

Sabrina i Arnum - dejlig chokoladerøv i Sønderjylland

Recommended Posts

Guest Professoren

Tog forbi denne her pige for nylig, da jeg alligevel passerede tæt på B)

Stedet er ikke super diskret, men hvis man alligevel ikke skal have noget med naboene at gøre, så kan man jo være ligeglad :ph34r:

Det er pigen på billederne, og profilteksten er rimelig fyldestgørende. Dog var det en af de rigtig varme dage, så energien hos os begge var næppe helt i top. Hun er dog tjenestevillig nok, og, prisen taget i betragtning (600 for en cocktail med det hele), et besøg værd.

Det eneste minus (og det er nok et stort et for mig) er, at stedet lugter af pis. Jeg kiggede godt efter om der var gjort rent, og om sengetøj og håndklæder var ok - og det var det, så det er nok noget grundlæggende galt med huset (gætter på at der har boet en kattedame der tidligere).

Jeg forsøgte at fortrænge lugten undervejs, men lige da jeg var kommet i gang med det frækkeste (hun har godt nok en dejlig stram, afro-røv!), tog det overhånd og jeg måtte finde på noget andet.

Fik en skyller både før og efter, i et rent og pænt badeværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg hos en af de tidligere piger på adressen.

Der stod der faktisk en kattekurv ved siden af sengen i hyggerummet .

Jeg gætter på , du har været på besøg først på dagen.   

For da jeg besøgte Sabrina for noget tid siden.

Lugtede hun af sved og stank som en kloak ud af munden, så jeg måtte vende hovedet væk hele tiden.

og efter at havde fået listet min hånd mellem hendes lår.  Stak mine fingre af gammel sur fisse .. 

Så jeg måtte afbryde , og smutte i tøjet og ud af døren igen .  

Hun er ellers en okay pige, men hende lidt specielle lugt er ikke lige noget for mig ..

 

The oldmann

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
theoldmann skrev, for 14 minutter siden:

Har været på besøg hos en af de tidligere piger på adressen.

Der stod der faktisk en kattekurv ved siden af sengen i hyggerummet .

Jeg gætter på , du har været på besøg først på dagen.   

For da jeg besøgte Sabrina for noget tid siden.

Lugtede hun af sved og stank som en kloak ud af munden, så jeg måtte vende hovedet væk hele tiden.

og efter at havde fået listet min hånd mellem hendes lår.  Stak mine fingre af gammel sur fisse .. 

Så jeg måtte afbryde , og smutte i tøjet og ud af døren igen .  

Hun er ellers en okay pige, men hende lidt specielle lugt er ikke lige noget for mig ..

 

The oldmann

 

Det var ikke først på dagen, og Sabrina lugtede ikke på nogen måde forkert for mig - og jeg kom i de fleste afkroge af hendes krop :P

Det var helt klart huset der havde et problem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...