BigBoyKris27 1 Skrevet 16. Juli, 2018 Nogen som kender noget til hende her? https://annoncelight.dk/showad/229796 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mester75 Skrevet 16. Juli, 2018 Jeg har ikke tjekket, men jeg tvivler en del på at det er hendes egne billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigBoyKris27 1 Skrevet 16. Juli, 2018 Det var det jeg tænkte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude TheDude 142 Skrevet 16. Juli, 2018 Jeg har været der. Jeg tror det er pigen ... eller rettere sagt kvinden og at dette måske var sådan hun så ud for 10 - 15 år siden. Hun var sød og velklædt (sexet), så mod vanlig stil hvor billederne ikke passer hoppede jeg på. Det hele var vel OK..., men hendes røv er altså bare blevet alt for stor (og ikke fast) til min smag. Brysterne passer dog meget godt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅrhusmedbolleÅ 62 Skrevet 25. Juli, 2018 Syndes hun liner meget godt, lidt redigeret, men super servic, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg