Hop til indhold
cantona

Sofia Odense

Recommended Posts

Guest tzatiki

Hej Derude

[http]

Hun kan anbefales og billederne passer meget godt

De billeder ser ellers ualmindelig "fake" ud. Så gerne flere detaljer om besøget!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man må sige at det en meget lidt fyldestgørende anmeldelse, hvis det er en anmeldelse. Synes også hun ser sprød ud, men lidt for godt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg tænkte det samme som jer da jeg så billederne måske er der brugt lidt fotoshop men jeg synes hun ligner meget billederne .

Jeg besøgte hende i eftermiddags og bestilte en gang superfransk uden gummi til 700 kr udmærket blow og så kom jeg udover hendes dejlige bryster.

Jeg kommer igen hvis jeg når det hun er 14 dage i odense fra idag og så bliver det en halv eller hel time for hun skal da prøves i flere stillinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Så må jeg sige, at det ser godt ud :P

Jeg har også set annoncen med Sofia på EB, hvor der i går stod en adresse (Munkebjergvænget, mener jeg), som jeg ikke tidligere har set i sammenhæng med købesex.

Hvordan er de fysiske forhold? Og kan du huske prisen på ½ time?

/Tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er munkebjergvænget jeg har været hos en anden pige før.

Pænt og rent sted lille lejlighed og et lille værelse hvor det foregår.

Jeg mener hun sagde 1000 for en halv time men det er da bare at ringe og spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Så må jeg sige, at det ser godt ud :P

Jeg har også set annoncen med Sofia på EB, hvor der i går stod en adresse (Munkebjergvænget, mener jeg), som jeg ikke tidligere har set i sammenhæng med købesex.

Hvordan er de fysiske forhold? Og kan du huske prisen på ½ time?

/Tzatiki

Jeg var ved Nikita på denne adresse for omkring 2mnd siden. Hun var rigtig flot, men, hendes bryster virkede lidt 'operative' såsom at de har fået for meget besøg hos plastic lægen.

Jeg gav 900 for Superfransk + 69 + 15minutter's dansk. Hendes ansigt var fantastisk, og hun kyssede rigtig godt. Adressen er ikke for diskret, men fint nok.

Hende's veninde som vist hedder Alisa eller Alicia er også rigtig flot, men, engelsk kundskaberne er ikke i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Sofia tilbage igen og denne gang blev besøget med hele pakken og jeg må endnu engang sige at hun er lækker og et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Sofia tilbage igen og denne gang blev besøget med hele pakken og jeg må endnu engang sige at hun er lækker og et besøg værd

Den kan jeg godt være med på.. har også været der, og hun ligner meget godt sine billeder og er bestemt et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...