Hop til indhold
LilleSkutt

Natalie - sød dansk pige på Copenhagen Sauna Club

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi Copenhagen Sauna Club i fredags eftermiddag. Stedet er jo godt og grundigt beskrevet på Eroguide, men jeg synes at en sød og dejlig pige som Natalie fortjener noget opmærksomhed.

Blond, smilende og blåøjet kom hun ind og præsenterede sig iført en tynd kimono - jeg var med det samme helt solgt. :) Natalie sagde goddag på engelsk så jeg troede først at hun var en smuk estlænder... Men Natalie er pæredansk og vi overgik hurtig til at kommunikere på skandinavisk. Spurgte aldrig hvor gammel hun er, men mit bedste gæt er ca 22-23 år. 

Natalie minder lidt om den "søde og smilende pigen bag disken på caféen" som gør at man rigtig gerne kommer igen til netop den café. Hun er meget naturlig både i væremåde og udseende. Hun har noget ekstra fyld i brysterne, men de er så bløde og pænt lavede, at jeg nåede at give hende et kompliment for hendes dejlige naturbryster... :P

Natalie var meget aktiv både i jacuzzien og på værelset og i alt var det en helt femstjernet oplevelse. CSC har jo desværre ingen vagtplan på hjemmesiden, men Natalie er efter egen udsagn i klubben om tirsdage og nogle gange om fredage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...