Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Piraten

Hvem hulen er Samantha 21? Det er da godt du er glad og er godt tilfreds men hvad med at sprede lidt glæde? F.eks. ved at fortælle hvor man kan finde denne Samantha?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 39 minutter siden:

Hvem hulen er Samantha 21? Det er da godt du er glad og er godt tilfreds men hvad med at sprede lidt glæde? F.eks. ved at fortælle hvor man kan finde denne Samantha?

vh. Piraten

HOBRO. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samantha er helt fantastisk :wub: Jeg har besøgt hende flere gange, da hun var i Aalborg og Aarhus. Jeg synes dog at hendes priser pludselig steg og steg (og at priserne er blevet meget høje). Dog har jeg stadigvæk lysten til at besøge hende, fordi hun er så lækker og dygtig ;)  

Redigeret af M2M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
AalborgLook skrev, 1 time siden:

HOBRO. 

Ja ja, du behøver ikke at råbe. Jeg er jo ikke døv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Piraten skrev, for 10 minutter siden:

Ja ja, du behøver ikke at råbe. Jeg er jo ikke døv

Psst,  Nørager er altså ikke Hobro , tsk tsk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Piraten skrev, for 3 timer siden:

Hvem hulen er Samantha 21? Det er da godt du er glad og er godt tilfreds men hvad med at sprede lidt glæde? F.eks. ved at fortælle hvor man kan finde denne Samantha?

vh. Piraten

Samantha har nærmest gudestatus og derfor har det ikke givet mening for trådstarter, at supplere yderligere tænker jeg. 

Hun har været i Jylland og især Aalborg rigtig, rigtig mange gange og hun er helt fantastisk. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nyoglægger skrev, den 16/7/2018 at 08:12:

Samantha21 ER LIGE HJEMKOMMET FRA SAMANTA søndag OG SUPER GODT TILFREDS 

Jeg er også lige kommet hjem fra netto. Er også super godt tilfreds 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lige at S. er tilbage, så  der var ingen vej udenom et hurtigt besøg.

 

Jeg elsker hendes flirt og blide tilgang, og jeg elsker at kneppet hende rigtig hårdt, hvor man kan se effekten i hendes øjne og hendes lyd fik en anden karakter.

 

Hun er på alle måder en pengene værd. Både som GFE og når hun er nasty.

Hendes kæreste må havde det underligt med, at tænke på at en fyr kneppet hende hårdt eller GFE. Hmmm. Men fedt var det for mig, at have en top pige mellem hænderne 

 

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Så lige at S. er tilbage, så  der var ingen vej udenom et hurtigt besøg.

 

Jeg elsker hendes flirt og blide tilgang, og jeg elsker at kneppet hende rigtig hårdt, hvor man kan se effekten i hendes øjne og hendes lyd fik en anden karakter.

 

Hun er på alle måder en pengene værd. Både som GFE og når hun er nasty.

Hendes kæreste må havde det underligt med, at tænke på at en fyr kneppet hende hårdt eller GFE. Hmmm. Men fedt var det for mig, at have en top pige mellem hænderne 

 

 

Hvor befinder denne S sig henne??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt tænke mig, at han skriver ude foran, hvilken by, hun holder til i. Det behøver man vist ikke være novelle skriver for at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det trejde gang jeg har besøgt hende, medens hun har været her i denne omgang.

Super købe pige. Frisk, flirtende og sjov. Perfekt købesex oplevelse.

Meeeeeen så er det jo man sidder og reflekterer over tingene i bilen på vej hjem. 

Godt man ikke er kærester:) 

Hun er alt for impulsiv og ureflekteret. Hun har en perfekte personlighed som købepige, men ikke som kæreste.

Tak gud og tak DK for at denne hobby er lovlig i lille DK. 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...