Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nej personen bag anmeldelsen, er er lidt kort fattet, i begge sine indlæg, kunne godt tænke at høre lidt mere, om besøget;)

Skrevet
  • Author

er nok kortfattet fordi jeg ikke er novelle skriver men for mig ver det en god oplevelse ..

Skrevet

Hvem hulen er Samantha 21? Det er da godt du er glad og er godt tilfreds men hvad med at sprede lidt glæde? F.eks. ved at fortælle hvor man kan finde denne Samantha?

vh. Piraten

Skrevet
Piraten skrev, for 39 minutter siden:

Hvem hulen er Samantha 21? Det er da godt du er glad og er godt tilfreds men hvad med at sprede lidt glæde? F.eks. ved at fortælle hvor man kan finde denne Samantha?

vh. Piraten

HOBRO. 

Skrevet

Samantha er helt fantastisk :wub: Jeg har besøgt hende flere gange, da hun var i Aalborg og Aarhus. Jeg synes dog at hendes priser pludselig steg og steg (og at priserne er blevet meget høje). Dog har jeg stadigvæk lysten til at besøge hende, fordi hun er så lækker og dygtig ;)  

Redigeret af M2M

Skrevet
AalborgLook skrev, 1 time siden:

HOBRO. 

Ja ja, du behøver ikke at råbe. Jeg er jo ikke døv

Skrevet
Piraten skrev, for 10 minutter siden:

Psst,  Nørager er altså ikke Hobro , tsk tsk

Skrevet
Piraten skrev, for 38 minutter siden:

HVA? 

Skrevet
Piraten skrev, for 3 timer siden:

vh. Piraten

Samantha har nærmest gudestatus og derfor har det ikke givet mening for trådstarter, at supplere yderligere tænker jeg. 

Hun har været i Jylland og især Aalborg rigtig, rigtig mange gange og hun er helt fantastisk. 

• 1 month later...
Skrevet
hamdermab skrev, for 39 minutter siden:

Hvad er hendes priser?

Jeg spurgte hende tidligere i dag: 

30 min 1500, 60 min 2500. 

Skrevet

Helt sikkert en af de smukkeste piger jeg har besøgt med vidunderlige naturlige bryster! Men jo prisen er da godt nok skruet op...

Skrevet
nyoglægger skrev, den 16/7/2018 at 08:12:

Samantha21 ER LIGE HJEMKOMMET FRA SAMANTA søndag OG SUPER GODT TILFREDS 

Jeg er også lige kommet hjem fra netto. Er også super godt tilfreds 

Skrevet
nyoglægger skrev, den 16/7/2018 at 08:12:

Samantha21 ER LIGE HJEMKOMMET FRA SAMANTA søndag OG SUPER GODT TILFREDS 

Nyoglægger eller nyoglækker? 

Skrevet

Så lige at S. er tilbage, så  der var ingen vej udenom et hurtigt besøg.

Jeg elsker hendes flirt og blide tilgang, og jeg elsker at kneppet hende rigtig hårdt, hvor man kan se effekten i hendes øjne og hendes lyd fik en anden karakter.

Hun er på alle måder en pengene værd. Både som GFE og når hun er nasty.

Hendes kæreste må havde det underligt med, at tænke på at en fyr kneppet hende hårdt eller GFE. Hmmm. Men fedt var det for mig, at have en top pige mellem hænderne 

Redigeret af Liverpool

Skrevet
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Så lige at S. er tilbage, så  der var ingen vej udenom et hurtigt besøg.

Jeg elsker hendes flirt og blide tilgang, og jeg elsker at kneppet hende rigtig hårdt, hvor man kan se effekten i hendes øjne og hendes lyd fik en anden karakter.

Hun er på alle måder en pengene værd. Både som GFE og når hun er nasty.

Hendes kæreste må havde det underligt med, at tænke på at en fyr kneppet hende hårdt eller GFE. Hmmm. Men fedt var det for mig, at have en top pige mellem hænderne 

Hvor befinder denne S sig henne??

Skrevet

Jeg kunne godt tænke mig, at han skriver ude foran, hvilken by, hun holder til i. Det behøver man vist ikke være novelle skriver for at gøre

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu er det trejde gang jeg har besøgt hende, medens hun har været her i denne omgang.

Super købe pige. Frisk, flirtende og sjov. Perfekt købesex oplevelse.

Meeeeeen så er det jo man sidder og reflekterer over tingene i bilen på vej hjem. 

Godt man ikke er kærester:) 

Hun er alt for impulsiv og ureflekteret. Hun har en perfekte personlighed som købepige, men ikke som kæreste.

Tak gud og tak DK for at denne hobby er lovlig i lille DK. 

Redigeret af Liverpool

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.