nyoglægger 4 Skrevet 16. Juli, 2018 Samantha21 ER LIGE HJEMKOMMET FRA SAMANTA søndag OG SUPER GODT TILFREDS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Alcacer 352 Skrevet 16. Juli, 2018 Fuck en forkølet "anmeldelse" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Juli, 2018 DET VAR DA GODT AT HØRE. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 16. Juli, 2018 Nej personen bag anmeldelsen, er er lidt kort fattet, i begge sine indlæg, kunne godt tænke at høre lidt mere, om besøget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nyoglægger 4 Skrevet 16. Juli, 2018 er nok kortfattet fordi jeg ikke er novelle skriver men for mig ver det en god oplevelse .. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 16. Juli, 2018 Hvem hulen er Samantha 21? Det er da godt du er glad og er godt tilfreds men hvad med at sprede lidt glæde? F.eks. ved at fortælle hvor man kan finde denne Samantha? vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Juli, 2018 Piraten skrev, for 39 minutter siden: Hvem hulen er Samantha 21? Det er da godt du er glad og er godt tilfreds men hvad med at sprede lidt glæde? F.eks. ved at fortælle hvor man kan finde denne Samantha? vh. Piraten HOBRO. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 16. Juli, 2018 Samantha21 er klart noget af det bedste man kan opdrive i DK. https://annoncelight.dk/search/samantha21?region=DK&type=any 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M2M 25 Skrevet 16. Juli, 2018 (edited) Samantha er helt fantastisk Jeg har besøgt hende flere gange, da hun var i Aalborg og Aarhus. Jeg synes dog at hendes priser pludselig steg og steg (og at priserne er blevet meget høje). Dog har jeg stadigvæk lysten til at besøge hende, fordi hun er så lækker og dygtig Redigeret 16. Juli, 2018 af M2M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 16. Juli, 2018 AalborgLook skrev, 1 time siden: HOBRO. Ja ja, du behøver ikke at råbe. Jeg er jo ikke døv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 16. Juli, 2018 Piraten skrev, for 10 minutter siden: Ja ja, du behøver ikke at råbe. Jeg er jo ikke døv Psst, Nørager er altså ikke Hobro , tsk tsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. Juli, 2018 Piraten skrev, for 38 minutter siden: Ja ja, du behøver ikke at råbe. Jeg er jo ikke døv HVA? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg Skrevet 16. Juli, 2018 Piraten skrev, for 3 timer siden: Hvem hulen er Samantha 21? Det er da godt du er glad og er godt tilfreds men hvad med at sprede lidt glæde? F.eks. ved at fortælle hvor man kan finde denne Samantha? vh. Piraten Samantha har nærmest gudestatus og derfor har det ikke givet mening for trådstarter, at supplere yderligere tænker jeg. Hun har været i Jylland og især Aalborg rigtig, rigtig mange gange og hun er helt fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 29. August, 2018 Hvad er hendes priser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mulle123 45 Skrevet 29. August, 2018 hamdermab skrev, for 39 minutter siden: Hvad er hendes priser? Jeg spurgte hende tidligere i dag: 30 min 1500, 60 min 2500. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamdermab 61 Skrevet 29. August, 2018 Ok i den høje ende.. Så må hun også være det værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noname2000 7 Skrevet 29. August, 2018 Helt sikkert en af de smukkeste piger jeg har besøgt med vidunderlige naturlige bryster! Men jo prisen er da godt nok skruet op... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayday 163 Skrevet 30. August, 2018 nyoglægger skrev, den 16/7/2018 at 08:12: Samantha21 ER LIGE HJEMKOMMET FRA SAMANTA søndag OG SUPER GODT TILFREDS Jeg er også lige kommet hjem fra netto. Er også super godt tilfreds 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 384 Skrevet 30. August, 2018 nyoglægger skrev, den 16/7/2018 at 08:12: Samantha21 ER LIGE HJEMKOMMET FRA SAMANTA søndag OG SUPER GODT TILFREDS Nyoglægger eller nyoglækker? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 31. August, 2018 (edited) Så lige at S. er tilbage, så der var ingen vej udenom et hurtigt besøg. Jeg elsker hendes flirt og blide tilgang, og jeg elsker at kneppet hende rigtig hårdt, hvor man kan se effekten i hendes øjne og hendes lyd fik en anden karakter. Hun er på alle måder en pengene værd. Både som GFE og når hun er nasty. Hendes kæreste må havde det underligt med, at tænke på at en fyr kneppet hende hårdt eller GFE. Hmmm. Men fedt var det for mig, at have en top pige mellem hænderne Redigeret 31. August, 2018 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 31. August, 2018 Liverpool skrev, for 1 time siden: Så lige at S. er tilbage, så der var ingen vej udenom et hurtigt besøg. Jeg elsker hendes flirt og blide tilgang, og jeg elsker at kneppet hende rigtig hårdt, hvor man kan se effekten i hendes øjne og hendes lyd fik en anden karakter. Hun er på alle måder en pengene værd. Både som GFE og når hun er nasty. Hendes kæreste må havde det underligt med, at tænke på at en fyr kneppet hende hårdt eller GFE. Hmmm. Men fedt var det for mig, at have en top pige mellem hænderne Hvor befinder denne S sig henne?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr6 6 Skrevet 31. August, 2018 Jeg kunne godt tænke mig, at han skriver ude foran, hvilken by, hun holder til i. Det behøver man vist ikke være novelle skriver for at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 861 Skrevet 8. September, 2018 (edited) Nu er det trejde gang jeg har besøgt hende, medens hun har været her i denne omgang. Super købe pige. Frisk, flirtende og sjov. Perfekt købesex oplevelse. Meeeeeen så er det jo man sidder og reflekterer over tingene i bilen på vej hjem. Godt man ikke er kærester:) Hun er alt for impulsiv og ureflekteret. Hun har en perfekte personlighed som købepige, men ikke som kæreste. Tak gud og tak DK for at denne hobby er lovlig i lille DK. Redigeret 8. September, 2018 af Liverpool Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg