Hop til indhold
Brillex

NEW NEW sexy girl Kitty in Lyngby!

Recommended Posts

Ikke hos samme pige, men på samme sted. Anmeldt her:

 

Det lader til at Amandas annonce nu er overtaget af den nye "kitty", for begge annoncer har samme billeder.

Hun ser sød ud, men vær varsom for:

-Ikke diskret, naboerne kan glo, og du får lov at vente udenfor i lang tid. Fare for at støde på andre kunder på trappen.

-De taler intet engelsk men har heldigvis en tolk.

-Superfransk ikke inkluderet. Du kommer hurtigt til at betale ekstra.

Det sagt, så også:

-OK priser og du bliver ikke direkte snydt, hvis bare du læser annoncen grundigt først så du ved hvad du får.

-Unge piger, ægte billeder.

 

Jeg kommer ikke igen, mest pga. diskretionsproblemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hornykaj

Jeg var forbi i går. Bestemt ingen gentagelse. 

Det var sidst på eftermiddagen, så hun kunne stort set ikke tage imod en stivert. Hun vrængede tydeligt ansigt..

Efter få minutter sagde jeg hun bare kunne give mig en håndtrold. 

Så steg hendes humør og efter mit bad var hun smilende og snakkesalig på tysk. 

Hun er her vel af fri vilje og af nød, men får helt sikkert ikke mange af de penge hun tjener. 

Den bedste anbefaling må være at blive væk..

 

HK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Var også forbi i går, men sagde hurtigt farvel inden pengene overhovedet nåede at skifte hænder. Hun virkede tydeligt irriteret og bestemt ikke serviceminded. Virkelig dårlig attitude. Det sagde jeg også til hende.

Hun prøvede efterfølgende at lokke mig tilbage via SMS, men efter jeg har læst ovenstående er jeg glad for min resolute beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hornykaj skrev, den 28/7/2018 at 12:00:

Jeg var forbi i går. Bestemt ingen gentagelse. 

Det var sidst på eftermiddagen, så hun kunne stort set ikke tage imod en stivert. Hun vrængede tydeligt ansigt..

Efter få minutter sagde jeg hun bare kunne give mig en håndtrold. 

Så steg hendes humør og efter mit bad var hun smilende og snakkesalig på tysk. 

Hun er her vel af fri vilje og af nød, men får helt sikkert ikke mange af de penge hun tjener. 

Den bedste anbefaling må være at blive væk..

Jeg har også været der og haft den absolut dårligste oplevelse hos nogen GP. Hun kan ikke kommunikere på engelsk, du må næsten ikke røre, hun vil bare have det overstået, hun stoppede midt i det hele og ville så kun give hj (fordi det gjorde ondt på hende at have sex).   Men ja, hun virkede egentlig meget sød og smilende bagefter.

2 bad, et hj og 5 min massage til 600 kr - dagens tilbud.

Jeg bliver væk fra det sted - har haft en næsten lige så dårlig oplevelse tidligere med en der hed Stella.

Redigeret af Michael J

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...