Hop til indhold
Manfredo

Hvem skal ruuuuuuskes?

Recommended Posts

Hej Alle eroguidere 

Jeg har ikke været her så længe som aktivt medlem. Har dog fulgt med på sidelinjen i årevis.

Her er rigtig, rigtig mange spændende ting, beskrivelser, ideer, diskussioner, osv., som jeg virkelig nyder! 

MEN: Hvis DU skulle beskrive stemningen/debatkulturen herinde? Hvordan ville det så lyde?

Jeg håber meget, at mange vil deltage i denne tråd:)

Og, ja - jeg har da selv synspunkter om emnet, men vil gerne høre en bred vifte af indspark, før de evt. kommer frem.

På forhånd tak!:)

Manfredo 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 12 minutter siden:

MEN: Hvis DU skulle beskrive stemningen/debatkulturen herinde? Hvordan ville det så lyde?

Mener du på tværs af alle fora ? ;)

Og f.eks. om om den er for barsk? for overfladisk? osv.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Mener du på tværs af alle fora ? ;)

Og f.eks. om om den er for barsk? for overfladisk? osv.?

Ja @DK fyr 34, jeg mener på tværs af det hele! HELE eroguide. Og de ting, du bruger som eksempler, kunne det sagtens være:)

Ordet er frit. Men man må da gerne uddybe og komme med nogle argumenter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ofte god og brugbar information, der kommer frem. Men debatkulturen er til tider virkelig barnlig. En børnehave, hvor de børn der hyler højest, løber med opmærksomheden fra pædagogerne. Nogle af børnene er endda ægte curlingbørn, der piver og klynker, så snart tingene ikke lige bliver serveret på et sølvfad for øjnene af dem. Fx hvis en efterlysning herinde (efter deres smag) ikke indeholder den overskrift, som curlingbørnene forventer. Så skal du bare høre et hyleri - fordi de så kommer til at åbne en tråd, som tydeligvis ikke havde det forventede, ønskede indhold. På denne måde bliver rigtigt mange tråde afsporet, fordi vi så alle sammen skal høre på, at nu har den og den liiiige spildt 5 sek af vedkommendes liv på noget uvedkommende. Og det duer jo slet ikke, når man nu forventer tingene serveret. 

Men det må være mennesker, der ikke har ret meget overskud i deres tilværelse, siden det kan være nødvendigt at rende rundt og lege politimand herinde og irettesætte gud og hvermand. Hvis en overskrift i en efterlysning ikke siger mig noget, spilder jeg ikke ét eneste sekund på den! 

For god ordens skyld skal jeg nævne, at jeg yderst sjældent deltager i de her generelle debatter. Fordi de også af og til ender i det rene hat og briller. Men nu var jeg lige motiveret til at hælde benzin på et bål, der tilsyneladende aldrig slukker :)

Redigeret af lovingboobs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Børnehave niveau, bære præg af særlingementalitet og forvrængede billeder af virkeligheden hos mange. selviscenesættelse og gruppepolarisering.. men underholdende nok læsning af og til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

REN Børnehave jævnligt!!!

 Jeg læser flittigt med herinde, men mange har så travlt med at anfægte andres anmeldelser, efterlysninger eller andet. Nogle herinde bruger uforholdsmæssigt meget tid her på sien og skal absolut give deres besyv med i alt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indtil videre:

Een nævner ordet "børnehave". To andre hopper med på den galej. Jeg er noget i tvivl om, hvad der menes med dette?

Tak for indspark indtil videre!:)

Flere er velkomne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Hvorfor skal man da overhovedet ruske nogle;) – det gør "de grønne" ganske fint for os ;) – så slipper vi for bøvlet:P

Da vi fik "politik-forum" blev der meget mere ro i de andre tråde – det er efter min beskedende mening en af de bedste tiltag jeg har set herinde – kan i huske alt det ballade som var der tidligere :rolleyes:

Der er da osse kommentarer og ytringer jeg bestemt ikke bryder mig om men jeg lever jo heldigvis i et frit land så jeg har muligheden for at ignorere det jeg ikke kan li' :P

@lovingboobs Jeg mener i øvrigt at det er god stil at nævne navn/og eller by i både i en forespørgsel og en anmeldelse – når folk glemmer det er det ofte fordi de er nye og de ikke har forstået det, de skal bare ha' en venlig opfordring – som f.eks. denne:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/89701-nogen-der-ved-noget-om-hende-her/

Sådan en venlig opfordring kan mange lære af :)

Måske skal vi huske på at glasset nogle gange er halvfuld fremfor for halvtomt ;)

Jeg ønsker alle en rigtig god sommer :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, den 16/7/2018 at 19:15:

 

@lovingboobs Jeg mener i øvrigt at det er god stil at nævne navn/og eller by i både i en forespørgsel og en anmeldelse – når folk glemmer det er det ofte fordi de er nye og de ikke har forstået det, de skal bare ha' en venlig opfordring – som f.eks. denne:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/89701-nogen-der-ved-noget-om-hende-her/

Sådan en venlig opfordring kan mange lære af :)

Måske skal vi huske på at glasset nogle gange er halvfuld fremfor for halvtomt ;)

Jeg ønsker alle en rigtig god sommer :)

 

Jeg er slet ikke uenig. Men man kan virkelig se, når de enkelte brugere herinde, der går højt op i den slags, ikke har fået fisse i lang tid. Så kan en ny bruger meget let komme i en slem krydsild og blive haglet fuldstændig ned i dyndet med sarkasme, harme og uintelligente kommentarer. 

Til Manfredo: denne tråd skulle måske have været placeret ovre i "generelt" fremfor her i hyggesnak? Hvis ønsket var at skabe debat. Her drukner den bare blandt billeder og anden selvpromovering... :)

At det er en børnehave her, kan du konstatere ved at bladre de forskellige fora igennem og se, hvor mange tråde, der har fået påmonteret hængelås. Det er tråde, man ikke længere kan skrive i. Det skyldes ret ofte, at der gået mudderkastning ("børnehave") i den mellem forskellige brugere i pågældende tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 27 minutter siden:

Men man kan virkelig se, når de enkelte brugere herinde, der går højt op i den slags, ikke har fået fisse i lang tid.

Nu generalisere du visit lidt for meget. Der er også nogle der ikke er til fisse med kun er til mand! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Nu generalisere du visit lidt for meget. Der er også nogle der ikke er til fisse med kun er til mand! 

Undskyld! Vi retter det til "har ikke fået noget frækt" så... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 8 timer siden:

 

Til Manfredo: denne tråd skulle måske have været placeret ovre i "generelt" fremfor her i hyggesnak? Hvis ønsket var at skabe debat. Her drukner den bare blandt billeder og anden selvpromovering... :)

At det er en børnehave her, kan du konstatere ved at bladre de forskellige fora igennem og se, hvor mange tråde, der har fået påmonteret hængelås. Det er tråde, man ikke længere kan skrive i. Det skyldes ret ofte, at der gået mudderkastning ("børnehave") i den mellem forskellige brugere i pågældende tråd. 

Tak for dette sjældent konstruktive indlæg!

Jeg har skam overvejet hvor dette skulle slås op. Fravalgte "Generel", fordi dette i følge beskrivelse vedrører emner omkring prostitution (købesex). Tilvalgte "Hygge", fordi her skal, i følge beskrivelsen, alt det andet postes.

Denne tråd handler ikke om prostitution, men om hvordan kulturen herinde kunne gøres mere hjertevarm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...