Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg faldt tidligere på ugen over denne annonce https://annoncelight.dk/showad/254697  og efter lidt blandede svar på min efterspørgsel i Eroguides efterlysningsforum, valgte jeg at tage chancen.

Jeg havde ikke held med at komme telefonisk i kontakt med Apple, og min SMS forblev også ubesvaret; men da jeg alligevel skulle forbi Vejle, valgte jeg at slå et smut forbi Vardevej. Stedet ligger ganske centralt, og ikke just anonymt; men til gengæld er der gode parkeringsmuligheder i området, og skulle der være lukket/Apple være optaget, er der rigeligt med andre thaipiger i nærheden.

Apple viste sig at være til stede, og billedet i annoncen gør hende ikke ret, da hun faktisk så rigtig frisk og ungpigeagtig ud.

Hendes Engelsk og forsøg på Danske gloser gjorde ikke det store for kommunikationen; men vi fik dog aftalt en time med alle hendes ekstraydelser og ingen massage (jeg fravælger altid massage, hvis overhovedet muligt).

Apple har en flot naturlig krop, og det var alt i alt en god oplevelse. Ikke alle ekstraydelserne er tydeligvis noget hun synes er dagens højdepunkter; men de blev alle gennemført uden protester, til trods for at Anal åbenlyst er ubehageligt for hende. Hendes blow- og rimjob var hele turen værd, og efter to udløsninger fik jeg fornøjelsen af et brusebad sammen med hende, hvilket altid er en hyggelig måde at slutte et besøg på.

Eneste minus (foruden Apples ubehag ved Anal) var, at hun brugte de første ca. ti minutter på at forsøge at sælge en trekant med den anden pige på stedet. Jeg må have sagt nej i hvert fald et dusin gange før hun holdt op med at spørge, om det er udtryk for kommunikationsvanskeligheder eller om det insisterende  forsøg på mersalg er en bevidst strategi ved jeg ikke; men det kunne nu ikke overskygge en god oplevelse.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Fin anmeldelse Schwartz Nielsen.

Enig i den med anal, det er der andre piger i nærområdet der er mere Prof til. 

Apple, eller SoDa, som hun kaldte sig i en periode giver normalt rigtig gode blow og cim uden, og ellers almindelig GFE samleje med for omkring 1 kg.  

Services kan som regel opgraderes med de rette penge tilbud. Hun har jo været i Vejle i lang tid forskellige steder, og lært lidt omkring hvordan kunderne kan li det. 

Hun har naturlige bløde bryste, pæn og blød naturlig kvindelig krop, ikke så høj, og har et meget sødt og pænt charmerende ansigt, med flotte læber. 

 

Der er lidt ekstra billeder her i den gamle annonce. Og de billeder ligner hende godt nok. 

https://annoncelight.dk/showad/237325

 

Det med billederne i den nye annonce ikke gør hende helt ret, vil jeg også give dig ret i. Tror faktisk kun det er det første ansigts billede der er hende  og de andre er en anden kendt pige ikke så langt derfra. 

Ny annonce link

https://annoncelight.dk/showad/254697

Redigeret af Madspeter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knod skrev, for 3 timer siden:

Var det med kondom bj , ,,,og Anal, hvormeget sku du kom af med?

Som der står i annoncen på annoncelight:

Citat

Ekstraydelser tilbydes, pris på disse oplyses ved fremmøde.

Ekstraydelser:
Afslutning med hånd
superfransk (ingen afslutning i mund)
megafransk (afslutning i mund)
Slug
dansk (FP)
69
anal
rimming (forudsætter absolut renlighed)

Prisen for en time med frit slag blandt ekstraydelserne var 1.200,- (men jeg fravalgte så også massage, der koster fra 300,- til 500,-). Om dette er den gængse pris, eller hun blot fandt mig uimodståelig/vederstyggelig skal jeg ikke kunne sige; men nu ved du i hvert fald, hvilket leje prisen kan forventes at ligge på.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Madspeter du har helt ret. Det er kun det først billede som er hende selv. De andre to billede. Er en anden kendt person som også er i Vejle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter

Schwartz Nielsen skrev, for 6 timer siden:

Det er til at blive rundtosset med de mange navneændringer, særligt, når der som nu er en "Soda" mere på banen. (Som dog helt sikkert ikke ligner Apple/SoDa)

https://annoncelight.dk/showad/248267

 

Morten

Ja det link er Ihvertfald ikke den Apple jeg taler om.

Men det er vist også lige meget, da jeg kan se at den annonce, der var med den Apple som du besøgte på vardevej 20, er slettet nu. Så de roder vist lidt rundt med de annoncer for tiden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser og lyder da rigtig dejlig. Og jeg er ikke interesseret i anal. Og så ser hun ud som om hun er undsluppet tatoveringer. Hun skal da besøges, selvom jeg bliver ret forvirret af de mange annoncer, hvoraf en del tilsyneladende er slettet indenfor det sidste døgn. 

Redigeret af stein
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ps: Madspeter; hun har ganske store bryster for en thaipige, men du skriver jo at hun har naturlige bryster, og du har jo kigget hende efter. Hun er jo så også ganske kvindeligt skabt med hofter m.m. så tingene passer sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madspeter
stein skrev, for 26 minutter siden:

Ps: Madspeter; hun har ganske store bryster for en thaipige, men du skriver jo at hun har naturlige bryster, og du har jo kigget hende efter. Hun er jo så også ganske kvindeligt skabt med hofter m.m. så tingene passer sammen

Ja nu er det noget tid siden jeg har set hende, og hun kan da godt ha fået lavet dem siden. Men da jeg var på glædestur ved hende i 2017, er jeg ret sikker på de var naturlige, og ca størrelse C.

Fin krop som passede sammen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 3 timer siden:

Ps: Madspeter; hun har ganske store bryster for en thaipige, men du skriver jo at hun har naturlige bryster, og du har jo kigget hende efter. Hun er jo så også ganske kvindeligt skabt med hofter m.m. så tingene passer sammen

Brysterne er naturlige; men annoncen for hende er ganske rigtigt slettet.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige talt med Top Thai, og som jeg kunne forstå det (gebrokkent engelsk og en mobil med sus i røret) er Apple/SoDa rykket videre, og skulle nu være et andet sted i Vejle (totalt Bette Pattaya), hende jeg talte med ville dog ikke sige hvor...

Fik at vide, at Gin fra Heng Heng var kommet til Top Thai, og at der er endnu en pige på vej fra Thailand, og at Apple/SoDa angiveligt ikke var helt tilfreds med tingenes tilstand. (Ordet "butterfly" gik igen i samtalen, og passer vel meget godt, da hun efterhånden har været 4-5 steder det sidste års tid)

Det skulle forklare den slettede annonce. Nu bliver det spændende at se, hvor (og under hvilket navn) hun dukker op næste gang.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, den 16/7/2018 at 21:07:

Har lige talt med Top Thai, og som jeg kunne forstå det (gebrokkent engelsk og en mobil med sus i røret) er Apple/SoDa rykket videre, og skulle nu være et andet sted i Vejle (totalt Bette Pattaya), hende jeg talte med ville dog ikke sige hvor...

Fik at vide, at Gin fra Heng Heng var kommet til Top Thai, og at der er endnu en pige på vej fra Thailand, og at Apple/SoDa angiveligt ikke var helt tilfreds med tingenes tilstand. (Ordet "butterfly" gik igen i samtalen, og passer vel meget godt, da hun efterhånden har været 4-5 steder det sidste års tid)

Det skulle forklare den slettede annonce. Nu bliver det spændende at se, hvor (og under hvilket navn) hun dukker op næste gang.

 

Morten

Mon det er den apple der er her?

https://annoncelight.dk/showad/228712

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Mon det er den apple der er her?

https://annoncelight.dk/showad/228712

Hej NoobGPexplorer,

Nej det tror jeg godt, at jeg kan fastslå, at det desværre ikke er. Apple/SoDa/??? har huseret i Vejle i en længere periode, og har som minimum været på Koldingvej, på Højbanetorvet, på Vesterbrogade og på Vardevej. Efter hvad jeg fik oplyst skulle hun fortsat befinde sig i Vejle, og der er jo som bekendt rigeligt (og heldigvis for det) med muligheder i "Bette Pattaya".

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madspeter skrev, den 15/7/2018 at 23:57:

Enig i den med anal, det er der andre piger i nærområdet der er mere Prof til. 

Hey @Madspeter hvem kan du anbefale i Vejle angående anal 

/4Real

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...