Hop til indhold
Guest 6400

Gangbang Line Sydjylland

Recommended Posts

Guest 6400

Hej til jer i dette forum 

Efter ha levet et single liv i flere årtier :-) og  har mødt mange glædespiger både nord og syd for kongeåen, både gode som dårlige oplevelser, hvor jeg selvfølgelig har mødt de gode imødekommende tiltalende glædespiger i flere omgange ,der lever op til det de beskriver og de ydelser de tilbyder. Og må erkende danske glædespiger er nr. 1 For nylig faldt jeg så over Gangbang Line Sydjylland på AL . Efter en kort dialog sammen med Gangbang Line, aftalte vi et tidpunkt og sted. da jeg kom til stedet blev døren åbnet af bedårende sød imødekommende pige/qvinde iført pikant lined med blonder selvsiddende strømper og hele pibetøjet. Allerrede der begyndte det noget røre på sig og havde en fornemmelse at dette ville blive en af de bedre sex oplevelser Syd for kongeåen. Og ja det blev det. og nok en af de bedste oplevelser hidtil. Intet virkede overfladisk og vi faldt hurtigt i spænd rent seksuelt . Og Gangbang Line lever bestemt op til at give en kæreste oplevelse som hun beskriver i sin annonce. Så i dag aftalte vi en ny tid, og fik den samme oplevelse som sidste gang. så efter min mening kan Line kan varmt anbefales 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Petro skrev, for 2 timer siden:

Spændende. Men kærestesex uden kys!!

Det er jo ikke ligefrem kærestesex *G*

Sådan en kæreste havde jeg også på et tidspunkt, der var ingen kys til sidst i forholdet, heller ikke sex. Så hun blev min ekskæreste og en anden har fået det aflagte legetøj ( stakkels mand )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6400
Petro skrev, for 9 timer siden:

Spændende. Men kærestesex uden kys!!

Det er jo ikke ligefrem kærestesex *G*

Hej MushRomm Petro

På en måde kan i begge ha ret. Men forstår så også de piger der skriver sådant i deres annoncer. Har haft den oplevelse, at pigerne også gerne lige vil se personen an. Før de ligger ud med evt. kys. Af hensyn til mund hygiejne osv. Ville i selv begynde og kysse løs hvis i stod overfor en kvinde med dårlig mund hygiejne og 4 rådne fortænder tilbage i munden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender hende godt, var en af de første der besøgte hende da hun startede for vel godt og vel et halv års tid siden. Hjemme hos hende selv i Sønderborg og med kæresten tilstede i huset. 

Har fulgt lidt med i hendes færd og ikke som ellers tiltænkt, fået genbesøgt hende. 

Heller ikke dengang var kys med, selvom hun reklamerede med kærestesex. Tror egentlig ikke hun ved at kys er en del af kærestesex. Måske også lidt grunden til, at hun ikke er besøgt igen. 

Alt andet var ellers okay og hun havde tid til lidt snak efter seancen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
6400 skrev, den 15/7/2018 at 20:24:

Hej til jer i dette forum 

Efter ha levet et single liv i flere årtier :-) og  har mødt mange glædespiger både nord og syd for kongeåen, både gode som dårlige oplevelser, hvor jeg selvfølgelig har mødt de gode imødekommende tiltalende glædespiger i flere omgange ,der lever op til det de beskriver og de ydelser de tilbyder. Og må erkende danske glædespiger er nr. 1 For nylig faldt jeg så over Gangbang Line Sydjylland på AL . Efter en kort dialog sammen med Gangbang Line, aftalte vi et tidpunkt og sted. da jeg kom til stedet blev døren åbnet af bedårende sød imødekommende pige/qvinde iført pikant lined med blonder selvsiddende strømper og hele pibetøjet. Allerrede der begyndte det noget røre på sig og havde en fornemmelse at dette ville blive en af de bedre sex oplevelser Syd for kongeåen. Og ja det blev det. og nok en af de bedste oplevelser hidtil. Intet virkede overfladisk og vi faldt hurtigt i spænd rent seksuelt . Og Gangbang Line lever bestemt op til at give en kæreste oplevelse som hun beskriver i sin annonce. Så i dag aftalte vi en ny tid, og fik den samme oplevelse som sidste gang. så efter min mening kan Line kan varmt anbefales 

Syd for Kongeåen? Hvorfor er det vigtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
6400 skrev, den 16/7/2018 at 16:05:

Hej MushRomm Petro

På en måde kan i begge ha ret. Men forstår så også de piger der skriver sådant i deres annoncer. Har haft den oplevelse, at pigerne også gerne lige vil se personen an. Før de ligger ud med evt. kys. Af hensyn til mund hygiejne osv. Ville i selv begynde og kysse løs hvis i stod overfor en kvinde med dårlig mund hygiejne og 4 rådne fortænder tilbage i munden.. 

Måske derfor man skriver kys ved kemi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Frodige Ida skrev, for 37 minutter siden:

Måske derfor man skriver kys ved kemi. 

Sådan en oplevelse havde jeg også for lang tid siden med en spontan kvinde fra scor af som jeg havde jagtet en del gange og ligesom jeg ville opgive hende, så skrev hun fandme til mig om jeg kunne tænke mig en uartig oplevelse hvor hun lå blindfoldet med måsen i vejret og jeg måtte gøre de ting undervejs som hun beordrede mig til.

Flot bagparti og lækker oplevelse, men da hun vendte sig om og ville snave med mig, så kunne jeg finde finde kvindelisten frem i mig og komme med en dårlig undskyld for ikke og kysse med en som manglede et par tænder.

Så selvom billeder siger en ting, så skal ansigtet også sige en masse ting

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil så tilføje omkring kys til denne annonce, at hun siger hun ikke kysser med andre end sin kæreste, når man spørger. 

Vil for god ordens skyld tilføje, jeg har alle mine tænder, som er velplejede og altid nybørstede ved besøg hos GP. Og hun er indtil nu den eneste som jeg har mødt, som har afslået den diciplin. Formentlig også en del af grunden til mit manglende genbesøg. Da det har stor betydning for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...