LongJohn 209 Skrevet 19. Juli, 2012 Frk Frida - er der nogen, der har erfaringer med hende? http://www.frk-frida.dk/galleri.html Hun ser nemlig fantastisk ud. Er dog lidt mistænksom ved 1,67m høj og 46 kg - det lyder lige stramt nok, særligt hvis hun tilbyder græsk(?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Juli, 2012 Som skrevet i en anden post, så kan jeg kun give Frida min varmeste anbefaling. Hun er vildt lækker, fræk og sød - helt nede på jorden. Hendes billeder snyder ikke, så lækker er hun. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 209 Skrevet 19. Juli, 2012 Som skrevet i en anden post, så kan jeg kun give Frida min varmeste anbefaling. Hun er vildt lækker, fræk og sød - helt nede på jorden. Hendes billeder snyder ikke, så lækker er hun. Hvor lang tid valgte du? og tilbyder hun græsk som en del af pakken? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juli, 2012 Jeg var der i 30 min.. Jeg ved ikke om Frida tilbyder græsk. Men skriv til hende og spørg. Hun plejer at være hurtig til at svare :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 27. Juli, 2012 Jeg var der i 30 min.. Jeg ved ikke om Frida tilbyder græsk. Men skriv til hende og spørg. Hun plejer at være hurtig til at svare Hun tilbyder græsk hvis det lykkes, men det vil koste ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 209 Skrevet 27. Juli, 2012 Hun tilbyder græsk hvis det lykkes, men det vil koste ekstra. Hvor meget ekstra snakker vi om? og finder man ud af om det lykkes ved at prøve :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 27. Juli, 2012 Hvor meget ekstra snakker vi om? og finder man ud af om det lykkes ved at prøve græsk er ikke noget hun vil love, men lyKKes det Køster det 500 mere har hun svaret til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg