ÅbyhøjMand 193 Skrevet 15. Juli, 2018 Kære alle Er der mon nogen af jer der kender til Lullu, som ifølge AL holder til i Aarhus Syd? https://annoncelight.dk/showad/204015 Er hun et besøg værd? På forhånd tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 15. Juli, 2018 Har besøgt for et stykke tid siden . Fik et udemærket blow og det var alt hvad jeg havde lyst til selvom jeg havde betalt for mere. Hun er nærmere 45 måske over end de 35 år hun skriver. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅbyhøjMand 193 Skrevet 15. Juli, 2018 Mange tak for at dele din erfaring, @dickens Hvad gjorde, at du ikke havde lyst til det, du havde betalt for, hvis jeg må spørge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr-Big 7 Skrevet 15. Juli, 2018 Hej Jeg skrev til hende i sidste uge for et besøg men har ikke fået svar fra hende endnu......i mine øjne totalt useriøst!!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonas_ 1 Skrevet 15. Juli, 2018 Hej Hun har nogle store U/økologiske meloner, lille bagdel og sutter fint. Dog meget ustabil. Jeg tror hun er glad for Tuborg :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 16. Juli, 2018 ÅbyhøjMand skrev, for 14 timer siden: Mange tak for at dele din erfaring, @dickens Hvad gjorde, at du ikke havde lyst til det, du havde betalt for, hvis jeg må spørge? Hendes lidt slidte udsenende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg