Hop til indhold
L70ETC

Mistress Danielle

Recommended Posts

Guest happycamper
L70ETC skrev, for 5 timer siden:

Hejsa.

Nogle der ved noget om hende her?

http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5462&lan=da

Skrev en SMS I fredags og fik hurtigt et svar, men efterfølgene ingen svar på hverken SMS, Opkald eller WhatsApp.

Mon hun allerede er smuttet igen?

hun er her - i NV - slap pik og hostede/snøftede konstant... ikke noget at rende rundt efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun er her.. besøgte hende idag.. ikke verdens hårdeste pik som Happycamper skriver. Jeg synes dog der var noget frækt over hende. (kunne godt finde på at besøge igen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af jer var sikkert været I lejligheden mens jeg var der. :mrgreen:

Men ja, hoste, hun har nok været syg og halv slap/stiv diller.

 

Men enig der er noget frækt over hende og kunne også godt tænke mig at møde hende igen, hun er god til at ride, haha.

Redigeret af L70ETC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
L70ETC skrev, for 1 minut siden:

En af jer var sikkert været I lejligheden mens jeg var der. :mrgreen:

Men ja, hoste, hun har nok været syg og halv slap/stiv diller.

 

Men enig der er noget frækt over hende og kunne også godt tænke mig at møde hende igen, hun er god til at ride, haha.

ahaha ja vi har alle vore småperverse sider - en stor småsyg hostende trans med slap pik ! yeah ! hurra for mangfoldigheden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hosten var der ikke da jeg var der, men det virkede som om hun var lidt små forkølet, ja.

Men med det udvalg der er i København, må man udnytte dem man ikke ser så tit. Pikken var ikke helt slap ved mig, men heller ikke stenhård. Og jeg tænker den pik måske kan blive mere stiv når hun ikke er forkølet mere.

Jeg synes der er noget frækt ved en som hende med kort hår og lidt Pink-agtig udseende.

Hun nævnte hun var her i cirka 10 dage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FISHMAN skrev, for 58 minutter siden:

Jeg synes der er noget frækt ved en som hende med kort hår og lidt Pink-agtig udseende.

Hr Fiskemand. Du har vist prøvet en del, synes jeg at kunne huske at have læst.
Er hun feminin i forhold til hvad der ellers er i byen? Stor pik eller lille pik?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke maskulin synes jeg. Men hun har nogle maskuline træk i ansigt i form af hendes korte frisure og udseende. Men krop og væremåde er rimelig feminin. Mellemstor pik. Hun reklamerer med 24cm. Men jeg vil nok sige en 22cm cirka

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
FISHMAN skrev, for 4 timer siden:

Hun er ikke maskulin synes jeg. Men hun har nogle maskuline træk i ansigt i form af hendes korte frisure og udseende. Men krop og væremåde er rimelig feminin. Mellemstor pik. Hun reklamerer med 24cm. Men jeg vil nok sige en 22cm cirka

jeg snuppede hendes BH - den dufter godt af parfume og armsved og når jeg ikke gider den mere så er der materiale til to børnekasketter...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...