Hop til indhold

Recommended Posts

Isex skrev, den 15/7/2018 at 00:09:

Det ser ud til at hun er stoppet - hun var så fantastisk :wub:

 

Øv, jeg nåede desværre aldrig at besøge hende.. Det kunne nu have været fedt, hvis hun kom tilbage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, den 14/7/2018 at 23:54:

Hejsa

Nogle der ved hvor Fanny fra Afrodites /Mon Cherie er blevet af? Er hun stoppet helt, eller har hun skiftet ?

Fanny (Afrodites piger) var under uddannelse - og så kneppede hun en god del penge sammen for at klare det. Og korrekt: Hun kneppede forbandet lækkert. - Hun så også godt ud: Hendes veltrimmede trekant af hår omkring fissen klædte hende bedårende. - Jeg tror såmænd, hun er blevet færdig med sine eksamener og nu lader det med at kneppe være en fritidsfornøjelse. - Jeg er i hvert fald glad for at jeg nåede at opleve hende "helt tæt på".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anomand skrev, den 14/7/2018 at 23:54:

Hejsa

Nogle der ved hvor Fanny fra Afrodites /Mon Cherie er blevet af? Er hun stoppet helt, eller har hun skiftet ?

Fanny (Mon Cherie) - ja, hos Mon Cherie var der indtil for et par år siden også en Fanny, - en langbenet kvinde i 40'erne. Hun havde også hårdusk mellem benene. (Det med Fanny-navnet har vist en litterær henvisning til netop, at kvinden er karakteriseret med kussehår/fissehår). Fanny her var en særdeles frisk kvinde, der helt tydelig nød at få en pik i skeden og dernæst blive kneppet igennem. - Denne Fanny har jeg mistet færten af. -

Heldigvis dukker der hele tiden nye, friske kneppeglade kvinder op. - Se bare efter, hvad Mon Cherie's stald indeholder af smukke nye hopper.

https://www.mon-cherie.dk/

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Har også smurt det helt glade smil ud over fjæset mange gange efter besøg hos Fanny..... og kommer til at tænke tilbage på hende med et ligeså stort smil. 

Men op på hesten. Det er jo en af de mindre muntre betingelser i branchen. 

Har man været glad for Fanny kan jeg foreslå at man drukner sorgerne hos Maja (også hos Romantica) eller Anna (også hos Pussygalores)..... de er jo naturligvis ikke Fanny, men jeg er sikker på at de vil kunne få smilet til at blive....unge, søde, perfekte fine ægte ungpigebryster, og lader til at holde af jobbet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Fanny var outstanding! Det smukkeste ansigt og det frækkeste drillesyge smil. Første gang jeg så hende, tabte jeg fuldstændigt vejret, fordi hun er så smuk. Og jeg blev ret nervøs. Den sidste gang, vi var sammen, lå vi og grinte helt vildt til sidst, fordi vi var så svedige, at vores kroppe svuppede mod hinanden med nogle ikke særligt sexede lyde. Jeg kommer til at savne hende. Smuk, intelligent og skide sjov. Eksamenerne er overstået og måske er det derfor hun er stoppet. jeg plejede at drille hende med hendes eksamener: Om hun mon var bedst til fransk, spansk, dansk ... eller græsk? Hvilket var totalt udelukket!   Hun kunne slet ikke tage min titel alvorligt. Så jeg truede hende med smæk, men det måtte jeg ikke, for det var ikke noget hun tilbød. (Det gør en pæn pige jo ikke). Hun gav dog efter på et tidspunkt, jeg skulle blot love, at der ikke ville komme mærker på hendes numse:wub: Det syntes jeg var ret sødt - og der var ingen mærker bagefter - man er vel en gentleman. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 2 timer siden:

Har også smurt det helt glade smil ud over fjæset mange gange efter besøg hos Fanny..... og kommer til at tænke tilbage på hende med et ligeså stort smil. 

Men op på hesten. Det er jo en af de mindre muntre betingelser i branchen. 

Har man været glad for Fanny kan jeg foreslå at man drukner sorgerne hos Maja (også hos Romantica) eller Anna (også hos Pussygalores)..... de er jo naturligvis ikke Fanny, men jeg er sikker på at de vil kunne få smilet til at blive....unge, søde, perfekte fine ægte ungpigebryster, og lader til at holde af jobbet 

Jeg går ud fra, at vi her "beskæftiger" os med Fanny fra Afrodites Piger, - altså Fanny med den veltrimmede måtte omkring fissen. - Vi må ønske hende alt godt fremover med hendes talenter.

Men når når vi nu har fat i Afrodites Piger, vil jeg lige vove en lille "afsporing" ved at bemærke, at et særkende ved Afrodites Piger måske er, at flere af pigerne dér har behårede fisser. Ser man f.eks. billederne af Svenske Tekla, bemærker man en kraftig behåring mellem hendes lår. - Jeg vil dog særlig pege på Jasmin. - Hun er lysblond, så man bemærker ikke umiddelbart, at hendes fisse er behåret, - - fordi hårene er lyse. - Men der er en rigtig lækker dusk, som man kan tage fat i. - Jeg nyder at rykke let i den, og Jasmin lader mig gerne rykke. Hun ved, jeg er lidt betaget af den - dusken. - Desuden kan Jasmin levere sprøjte-orgasmer, hvis hun gør sig umage. Og det er der jo også flere, der efterspørger. - ja, det var min lille afsporing vedrørende Jasmin hos Afrodites piger.

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=1

Del dette indlæg


Link til indlæg

SÅ ER FANNY TILBAGE!!

Den 25 årige/160 cm/50 kg og med B-skål Blondine med det lækre hår, har vagt, ser det ud til, tirsdag aften (og nogle gange lørdag?) på Pussygalores, Lyngbyvej 231, Hellerup lige før det bliver Østerbro.

Forhåbentlig bliver Fanny et godt stykke tid hos Danmarks efterhånden eneste lysthus med en fin vagtplan.

Af hjertet TAK skal lyde herfra.

 

https://70210026.dk/fanny

Håber dog hun får tid til at få sol på sin smukke næse.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...