Hop til indhold
Badboy99

Glory holes Jylland

Recommended Posts

Guest Mester75

Læste engang en tråd her, hvor der var en som besøgte et glory hole, som man skulle betale for. Sexen var ok, men føles lidt mærkeligt. Han opdager bagefter at han er blevet betjent af en muskuløs fyr med en fleshlight. Kan desværre ikke finde tråden. :lol:

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Mr Comeagain skrev, den 14/7/2018 at 23:26:

Der er mange, og de er gratis.

Men pas på overskægget ikke kradser dig :D

Et kopbor og motorvejs toilet og du er kørende. Husk evt lidt sandpapir til kanten.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mester75 skrev, for 7 timer siden:

Et kopbor og motorvejs toilet og du er kørende. Husk evt lidt sandpapir til kanten.. 

Har jeg prøvet. Jeg dækkede kanten af hullet af med gaffer tape. Det var dumt. Pikken blev klisteret fast i limen fra tapen, og inden jeg fik den lirket fri, havde ham med skægstubbene, på den anden side af væggen,  tømt mig 4 gange. Av for sa.......... :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Har jeg prøvet. Jeg dækkede kanten af hullet af med gaffer tape. Det var dumt. Pikken blev klisteret fast i limen fra tapen, og inden jeg fik den lirket fri, havde ham med skægstubbene, på den anden side af væggen,  tømt mig 4 gange. Av for sa.......... :ugeek:

Hvad var så værst?

At blive kradset af skægstubbene, eller hænge fast i det der tape?:ph34r:t

Redigeret af Butch
Lille stavefejl som mit "CDO" ikke kunne håndtere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butch skrev, for 1 minut siden:

Hvad var så værst?

At blive kradset at skægstubbene, eller hænge fast i det der tape?:ph34r:

Begge dele var skrækkeligt dejligt - så´en ude af egen kontrol. Uuuhhuuuuuhhuu :wub: 

PS: Hvornår er du der næste gang ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Begge dele var skrækkeligt dejligt - så´en ude af egen kontrol. Uuuhhuuuuuhhuu :wub: 

PS: Hvornår er du der næste gang ;) 

 

Sidst i næste uge kunne være en mulighed.....har lige en ferie jeg bøvler med, men så burde der være en åbning.....som man siger! TøHø

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...