Hop til indhold

Vilsund

Featured Replies

Skrevet
champ skrev, for 3 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/254623

Nogen der kender hende?

Skal man bare møde op eller hvad er planen?

Pft champ

Ja det virker sådan. Der er ikke andre kontaktmuligheder.

Smid gerne en "anmeldelse" hvis du møder op eller andet. Er spændt på at høre hvordan det fungerer.

Skrevet
  • Author

jeg kørte derop og ankom 12:40 der var hun desværre smuttet. Skrev og spurgte og hun havde desværre ikke mere tid i dag.

Skrevet

Kan se hun var afsted idag og igen imorgen ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er ægte nok, men dog ikke buttet, nærmere småfed efter min mening.

Søger modne mænd, men tænder ikke på gråt hår, lidt specielt hun så ikke gør opmærksom på det, træls at kære og så få den besked af hende.

• 2 weeks later...
Skrevet
Vestjyde skrev, den 29/7/2018 at 07:36:

Hun er ægte nok, men dog ikke buttet, nærmere småfed efter min mening.

Søger modne mænd, men tænder ikke på gråt hår, lidt specielt hun så ikke gør opmærksom på det, træls at kære og så få den besked af hende.

Man fornemmer vist en kunde der bliver modbydelig, så snart en GP afviser en type hun ikke er til.

Skrevet

Egentlig ikke, jeg havde en rute forbi, så jeg brugte ikke noget ekstra tid på det, og fra min tid som svinger har jeg da også prøvet at blive afvist.

Men når man beskriver sig selv som buttet, og man så sidder på en bænk, og maven hænger ned foran fissen, så er man altså ikke bare buttet, efter min mening.

Skrevet

Det er sådan en pige jeg kan li

Redigeret af SkovNymfen

Skrevet

En skam hun ikke er til andre steder eller planlagte møder i det samme område. tænker hun kunne få dejligt travlt i denne weekend da der er THY træf

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.