Hop til indhold

Recommended Posts

champ skrev, for 3 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/254623

Nogen der kender hende?

Skal man bare møde op eller hvad er planen?

 

Pft champ

Ja det virker sådan. Der er ikke andre kontaktmuligheder.

Smid gerne en "anmeldelse" hvis du møder op eller andet. Er spændt på at høre hvordan det fungerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kørte derop og ankom 12:40 der var hun desværre smuttet. Skrev og spurgte og hun havde desværre ikke mere tid i dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ægte nok, men dog ikke buttet, nærmere småfed efter min mening.

 

Søger modne mænd, men tænder ikke på gråt hår, lidt specielt hun så ikke gør opmærksom på det, træls at kære og så få den besked af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Vestjyde skrev, den 29/7/2018 at 07:36:

Hun er ægte nok, men dog ikke buttet, nærmere småfed efter min mening.

 

Søger modne mænd, men tænder ikke på gråt hår, lidt specielt hun så ikke gør opmærksom på det, træls at kære og så få den besked af hende.

Man fornemmer vist en kunde der bliver modbydelig, så snart en GP afviser en type hun ikke er til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig ikke, jeg havde en rute forbi, så jeg brugte ikke noget ekstra tid på det, og fra min tid som svinger har jeg da også prøvet at blive afvist.

Men når man beskriver sig selv som buttet, og man så sidder på en bænk, og maven hænger ned foran fissen, så er man altså ikke bare buttet, efter min mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SkovNymfen

Det er sådan en pige jeg kan li

Redigeret af SkovNymfen

Del dette indlæg


Link til indlæg

En skam hun ikke er til andre steder eller planlagte møder i det samme område. tænker hun kunne få dejligt travlt i denne weekend da der er THY træf

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...