Hop til indhold
Hot66

Stiletter og støvler

Recommended Posts

Hej er støt på en del annoncer på annoncelight bla.denne som jeg skriver et par mail sammen med og pludselig kan de ikke svare på min mail men opfordre til og gå på en betalingsside og oprette sig der for bedre og hurtigere og kan svare.

I min opfattelse er det falske annoncer men vil gerne høre fra andre om dette ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hot66 skrev, for 38 minutter siden:

Hej er støt på en del annoncer på annoncelight bla.denne som jeg skriver et par mail sammen med og pludselig kan de ikke svare på min mail men opfordre til og gå på en betalingsside og oprette sig der for bedre og hurtigere og kan svare.

I min opfattelse er det falske annoncer men vil gerne høre fra andre om dette ?

 

 

Du har helt ret i din formodning. Vedkommende du skriver med og vedkommende på billederne er ikke den samme. Personen du skriver med er udelukkende ansat af siden og har til opgave at få dig til at oprette en bruger og i øvrigt få dig til at bruge penge deriende (det koster f.eks. penge at sende/modtage beskeder, se billeder osv.) 

Der har været adskillige skriv herinde om emnet og advarsler vedr. specifikke annoncer.Emnet har også været optalt i "Kontant" på DR. Søg evt. på "det store datingbedrag" hvis du vil se programmet. Dét er i hvert fald gratis ;)

Men i hvert fald så hold dig langt væk og i øvrigt held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej .

Og tak for svar tænkte jeg ikke var den eneste som har besøgt disse annoncer har dog aldrig oprette nogen profil der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...