Hop til indhold
Aarhuselsker

Århus, Thai Wat po, Trepkasgade - nitte!

Recommended Posts

Det sker så sjældent, men nu skete det. 

En nydelig lækker buttet pige a a Rubens modellerne åbnede. 

Glad smil, thai imødekommende, og alt for meget make up. 

Massage til den bløde side, men hun fandt dog de ømme steder. 

Midtvejs forhandlingerne gjorde det klart at blow er med kondom. Jeg valgte fuld pakke til 1000. 

Da kjolen forsvandt kom er flot, men rund krop til syne. Fin numse og pæne bryster -må være blevet fiksede, men føltes og mærkede helt naturlige. 

Der var ikke meget aktivitet fra hendes side, andet en de sædvanlige strøg for at få mig gjort kampklar. Hun har den lækreste babyhud, så den nød jeg, og de flotte bryster. 

Vi skulle jo videre i teksten, og jeg indikerede at et indledende blow ville være værdsat, men det kostede så 200 ekstra? Der faldt den lidt ned. Hm, ok blow med kondom er alligevel ikke den største oplevelse. Jeg synes vældigt om at slikke, og hun er yderst appetitlig. Næ, nej. Der kom en hånd for missen, og der blev forlangt 200 ekstra for det også. Så var slikarspargsen næsten slatten igen. 

Nå, hun legede lidt med den slatne, og den kigge lidt op. Det lykkedes hende at krænge kondom på, og også at få den ind. Det blev ikke til noget. Jeg var pisseirriteret over det der tilkøbs cirkus. Det endte med hun med to hænder gav mig en ligegyldig udløsning. 

En skam, for er man til piger med lidt gavmilde former er hun dejlig, men det var alt for meget kold business til at det nogensinde blev en oplevelse. 

Trepkasgade 33 8000 Aarhus, 23 74 11 42

Fik ikke hendes navn. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
jdawn skrev, for 7 minutter siden:

Ja standarten er nok faldet efter APP er flyttet i nye lokaler.

Hvor er hun flyttet hen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jdawn skrev, for 27 minutter siden:

Over på den anden side af ringgaden, tror det heder Langenæs alle 15

Mon ikke det ikke det er AUGUSTENBORGGADE 15???

Del dette indlæg


Link til indlæg

lige overfor Langenæs bageriet .... 

så man er til offentlig skue fra Hr. og Fru danmark som sidder og får deres kaffe /kage tilbud på terressen med deres misbilligende blikke... 

specielt fordi der nu er kommet helt nedrullede persienner og  et blikkende "OPEN" skilt .... så nu kan alle se det er et bordel !!!

så det er lidt træls ....

har selv siddet og fået en kop kaffe der ....og hørt hvad der bliver sagt ....

NÅ, men lokalerne er ret gode når man er kommet ind....

men så kan man så ligge og tænke over hvem man møder på vejen ud eller ser en over fra bageren !!!

:(  man App er et fint knald..... 

 

men det er måske bare mig der ligger under for de misbilligende blikke ....

Redigeret af thomas 123

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 38 minutter siden:

lige overfor Langenæs bageriet .... 

så man er til offentlig skue fra Hr. og Fru danmark som sidder og får deres kaffe /kage tilbud på terressen med deres misbilligende blikke... 

specielt fordi der nu er kommet helt nedrullede persienner og  et blikkende "OPEN" skilt .... så nu kan alle se det er et bordel !!!

så det er lidt træls ....

har selv siddet og fået en kop kaffe der ....og hørt hvad der bliver sagt ....

NÅ, men lokalerne er ret gode når man er kommet ind....

men så kan man så ligge og tænke over hvem man møder på vejen ud eller ser en over fra bageren !!!

:(  man App er et fint knald..... 

 

men det er måske bare mig der ligger under for de misbilligende blikke ....

Jamen Maneraat er da et rent massage sted?? Eller er der sket ændringer der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror der er sket ændringer i ejerskabet,  ny ejer er vist hende som har Hedemannsgade 4.

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg tror der er sket ændringer i ejerskabet,  ny ejer er vist hende som har Hedemannsgade 4.

Aha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske skulle man besøge klinikken på Langenæs, og derefter med et stort smil gå over til bageren og bestille en wiener-stang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
paafuglen skrev, for 3 minutter siden:

Måske skulle man besøge klinikken på Langenæs, og derefter med et stort smil gå over til bageren og bestille en wiener-stang.

Der er også en der hedder Borgmesterstang. Det er en slags wienerbrød med flødeskum og røde striber ned langs midten :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Jamen Maneraat er da et rent massage sted?? Eller er der sket ændringer der? 

det er App fra trapkasgade ..... som er i butikken nu ... 

;)  hendes service er nogle gange lidt svingende ..... men  har på det sidste givet en god service ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...