Hop til indhold
Guest tzatiki

Odense Thai Massage, Enggade 7B

Recommended Posts

Guest tzatiki

Fyn/Odense vælter sig ikke ligefrem i thai-klinikker, og udbud af thaimassage er egentlig ret begrænset. Hos Royal thai massage på Sdr. Boulevard kan man få udmærket massage med happy ending, men hvad med de andre steder?. Rygterne siger, at det ikke kan fås; altså med mindre man går på et egentlig thai-bordel. Det rygte måtte udfordres.

Jeg var hos Odense Thai Massage i går, og hvis du troede, at man ikke kunne få andet end massage, så tog du fejl. Man kan også få doktorfisk til fødderne. Desværre fik jeg bekræftet anelserne om, at der ikke er noget at komme efter, når det gælder happy ending.

Odense Thai massage finder du på både Albanivej og Enggade i Odense. Det var sidstnævnte sted, som jeg udvalgte mig – og det var et dårligt valg.

Jeg bestiller tid og møder op som aftalt. Det er bestemt ikke noget stort sted. Massagepladser, bassin med fisk og venterum er i samme lokale. Jeg bliver mødt af en usmilene thaikvinde ml. 25-30 år, som på en eller anden måde minder mig om en ladyboy og i øvrigt ligner én, der har fået sine sticky rice galt i halsen til morgen. Det var her, at jeg skulle være vendt om og taget i Føtex.

Jeg bliver anvist en briks, der kun skærmes af et hvidt gardinforhæng. ”Tag tøj af, undtagen underbukser, og læg dig på maven”, lyder det kommanderende. Sagde hun virkelig underbukser PÅ?! Jeg følger ordren og ved hvad klokken er slået. Det trækker ind fra den åbne dør til gaden, og 'fornøjelsen' fuldendes af højlydt privat tomgangssnak fra to kvinder i 60’erne, som lige udenfor mit gardin får spist døde hudceller af fisk. Disse kvinder når i løbet af min time på briksen at blive afløst af et par unge teenagepiger, som skriger op hver gang de mærker en fisk æde af størrelse 36.

Massagen er faktisk god! Det kunne have været udført af min fysioterapeut, bortset fra at servicen er langt bedre hos hende. Total fraværende service. Intet smil, intet nærvær.

Selv en god omgang massage kan på ingen måde opvejes af så dårlige omgivelser, hvor det ganske enkelt er umuligt at slappe helt af, når man skal dele værelse med svigermor, der har fødderne i vand og flere ventende kunder, der slænger sig i lænestolen 2 meter fra dit hoved. Kundens velbefindende er bestemt ikke i centrum.

Jeg kan ikke anbefale stedet - heller ikke kun for massagens skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at du tester de forskellige steder, jeg glæder mig til at høre om resten af stederne, ellers må jeg jo selv igang med at teste. Men det er nu ikke det største udvalg af thai steder der er i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Dejligt at du tester de forskellige steder, jeg glæder mig til at høre om resten af stederne, ellers må jeg jo selv igang med at teste. Men det er nu ikke det største udvalg af thai steder der er i Odense.

Jeg deler da ellers gerne 'testarbejdet' med dig, Citroenmand 8-).

Desværre tror jeg ikke rigtig, at der er noget at komme efter på de almene massagesteder med thai (altså bortset fra Royal Thai Massage), så næste gang vil jeg prøve på Vesterbro, selvom jeg har en formodning om, at massagen her vil være lidt for meget i 2. række ;). For mig er glæden ved thaimassage ligeså meget dybdegående massage med erotiske pirring og forventning, som selve afslutningen.

I øvrigt skal du ikke gå til Napa Massage Odense (http://www.napa.nu) for at "udfordre skæbnen", for jeg tillod mig at sende en venlig forespørgsel på forhånd, og det blev kategorisk afvist, at man kan få andre ydelser end orientalsk behandlingsmassage.

/tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...