Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan godt se at Barbara bliver smadret i en anden anmeldelse så jeg vil gerne dele min egen oplevelse av hende.

Jeg er ret ny på GP-markedet og har til dags dato kun besøgt 6 piger (de andre er Amazing Kimberly, Vicky Basno, Lia, Evelyne og Diana). Allerede før jeg begyndte min GP-rejse var jeg overbevist om at jeg en gang skulle besøge Barbara.

I weekenden fandt jeg så Barbaras annonce og skrev til hende på WhatsApp. For os svensker er det jo helt glimrende at kunne skrive meddelelser til pigerne selv om pigen ikke egentlig kan skrive til Sverige med normal SMS! Nåvel, det var ingen problemer at dagen før lave en aftale og Barbara svarede hurtigt på WhatsApp. På selve dagen fik jeg så bekræftet vores aftale timerne før og i tirsdags var jeg så endelig på plads.

Adressen er rimelig diskret og det findes gode parkeringsmuligheder. Barbara lukked mig ind og jeg fandt mig straks i en flot lejlighed; store værelser og et pænt badeværelse. Meget ‘fresh’. Barbara er en rigtigt smuk pige. Jeg kan godt lide de tynde, petite piger og Barbara er ‘spot on’ i min optik. Vi fik afregnet for 45 min + kys og så var jeg i bad.

Barbara kunde direkte mærke at jeg var nervøs. Hun tog kommandoen på en god måde. Vi kyssede dejligt (dybe kys, ikke nogen tante-kys) og jeg fik et dejligt økoblow før hun kom op ovenpå og derefter blev det doggy. Barbara er ganske stram vilket jo har sine gode og dårlige sider. Den dårlige var at jeg ikke kunde holde så længe som jeg plejer. Men som vi siger i Sverige: “Dagens i-landsproblem”.

Efter fik vi snakket en del. Barbara er god til engelsk og er nem at føre en konversation med. Jeg tror vi havde “normal” kemi men det er selvfølgeligt lidt svært at afgøre på første gang. Ingen gang var der nogen stres og jeg fik all pigens opmærksomhed under de 45 min.

Jeg kommer i vært fald helt sikkert at besøge Barbara igen!

Link til annonce.

Redigeret af TheSwede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt så meget "kemi" kan gøre fra din TheSwede positive anmeldelse til denne anmeldelse af FlyingDick. En ting kan man konkluderer, at man sikkert får en bedre oplevelse med Barbara, hvis man er total nyvasket og ren samt har børstet bisserne med Colgate:D

 

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, selvfølgelig er kemien vigtig. Men også hygiænen - som jeg selv passer meget godt på og forventer at pigerne gør detsamme. Ved mit besøg hos Barbara skyllede jeg endda med mundvask som jeg ”lånte” i pigens badeværelse... :ph34r: The things you do... :D

Redigeret af TheSwede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...