Waverider 339 Skrevet 13. Juli, 2018 Hej brødre, Jeg ville lige høre om der er nogen der har været forbi inden jeg begiver mig ud på eventyr. Gaby Tiffany Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 13. Juli, 2018 Troede lige det var om Tiffany Diamond og Gaby Gaby. I deres selskab ville man dø lykkelig. Sorry måske for megen Laphroig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meister 25 Skrevet 14. Juli, 2018 Har selv siddet, og kigget på Gaby. Billederne giver ingen alarm, til gengæld skifter hun navn i annoncen Råb endelig op, hvis du ender på de breddegrader Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Yuki Skrevet 14. Juli, 2018 Håber du tager en for holdet mht. Gaby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 14. Juli, 2018 (edited) Har textet Gaby men ingen svar. Vil nok prøve igen om et par dage. Hendes annonce nævner adressen hvor jeg mødte sexet Beatrice men det er jo ingen garanti. Redigeret 14. Juli, 2018 af cumonface Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnBlow 301 Skrevet 15. Juli, 2018 Har også sms’ed Gaby uden svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg