Hop til indhold

Recommended Posts

Guest BM29

Efterlyste i anden tråd en omgang kropsmassage med HJ som afslutning af en dansk pige . 

Inden alle racistkortene bliver trukket her i tråden, vil jeg blot tilføje at den eneste grund til at jeg søgte en dansk pige var at jeg efterhånden var lidt træt af kvaliteten på de efterhånden mange thaiklinikker jeg har besøgt her i storkøbenhavn .  Det har intet med racisme at gøre, jeg trængte bare til noget nyt ! 

Jeg blev anbefalet Dayla i udkanten af København, og det skulle jeg ikke komme til at fortryde . 

Hun er af anden etnisk herkomst end dansk ( lidt eksotisk ) og jeg generer vist ingen ved at kalde hende "moden og erotisk buttet " ? 

Det var lidt bøvlet at finde hende, for du får oplyst en adresse når du ringer, bliver bedt om at ringe igen når du ankommer, og får så den endelige adresse hvor seancen kan foregå . 

Klinikken, eller hvad man nu skal kaldes foregår tilsyneladende i hendes private soveværelse ? 

Der er faktisk en rigtig massagebriks ( I like !!! ). 

Jeg bestilte en times massage og afslutning til 1200 kroner, hvilket meget præcis svarer til det dobbelte af hvad jeg plejer at betale for 1 times thaimassage, så var det nu pengene værd ? 

Svaret er helt klart JA  !!!!!!

Massagen var ekstem grundig, og jeg blev tilbudt analstimulering samtidig med afslutning uden beregning - virkelig godt . 

En rigtig god oplevelse. 

1200 kroner var ikke en krone for meget ! 

https://annoncelight.dk/showad/235226

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hun har godt været fyrre år, i flere år. Men ja et godt besøg er det altid hos Dalya..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29

Ja og jeg er lyvogtyve. 

Jeg har ihvertfald en alder hvor jeg er mere til modne kvinder , på min egen alder, end en GP jeg selv teoretisk kunne være far til ! 

Hun var DAYLI :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er absolut prima de luxe...! Det er flere år siden, jeg har været forbi. I mellemtiden har jeg prøvet efterhånden en del forskellige, der tilbyder nogenlunde det samme. Det er bare ikke lykkes at finde nogen, der gør det lige så godt. Og geografien har indtil videre hindret en gentagelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...