Hop til indhold
Firefly82

Efterlysning

Recommended Posts

Godaften alle hver og en. Er ny herinde men ville lige give det et forsøg . Er fra Espergærde i Nordsjælland.  Leder med lys og lygte efter en mørk kvinde der levere rigtig god service og som ikke kigger på klokken og er til det meste stor eller lille er underordnet men kys er et must.  Og vil nok max ligge en tusse for en god halv time til 3 kvarter og gerne i nærheden håber i kan hjælpe .mvh Peter 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er du ny herinde, men det kunne have været smart hvis du havde forberedt dig.

Jeg går ud fra, at du leder i Nordsjælland. Så skriv i overskriften at du leder i Nordsjælland. " i nærheden " er lidt svært at søge på, når tråden senere skal bruges igen.

Du skriver efterlysning i overskriften, hvorfor dog det? det er jo en efterlysning.

Du leder efter en mørk pige, der kysser, så skriv det.

Jeg foreslår at du laver en ny efterlysning med en ny overskrift: "Mørk pige, der kysser i Nordsjælland". Det er lidt mere hjælpsomt ikke bare for dig selv, men også for alle andre - der så ikke spilder deres tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 28 minutter siden:

Nu er du ny herinde, men det kunne have været smart hvis du havde forberedt dig.

Jeg går ud fra, at du leder i Nordsjælland. Så skriv i overskriften at du leder i Nordsjælland. " i nærheden " er lidt svært at søge på, når tråden senere skal bruges igen.

Du skriver efterlysning i overskriften, hvorfor dog det? det er jo en efterlysning.

Du leder efter en mørk pige, der kysser, så skriv det.

Jeg foreslår at du laver en ny efterlysning med en ny overskrift: "Mørk pige, der kysser i Nordsjælland". Det er lidt mere hjælpsomt ikke bare for dig selv, men også for alle andre - der så ikke spilder deres tid.

Godmorgen Harran. 

Tak for din feedback har lavet en fejlagtig tråd som denne før jeg lavede denne som også var en fejl da jeg er ny og ikke endnu helt havde fundet ud af hvordan tingene helt fungerede , den første tråd fik jeg så prygl for så nu er jeg blevet klogere og har lært af mine fejl jeg ikke spilder andres tid med min uvidenhed, men tak for din tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...