Hop til indhold

Recommended Posts

  Var ked af det da the Mansion lukkede men må nu her et år efter må jeg sige en stor tak til dette forum og at det var enormt heldigt for mig at det skete. På det år har jeg været sammen med nogle piger som jeg kun havde drømt om eller prøvet noget med disse piger som jeg ikke troede kunne ske . Jeg ved godt vi alle har forskellige smag, men dem jeg nu nævner tror jeg de fleste af os mænd ville gå lang for at være sammen med. Babe og smukke Lola, utrolige dejlig og søde sweet Alexandra, super dejlige sexet Cecilia, smukke Vicky B., over lækre smukke Anastasia og ikke mindst utopiske Bambi, Derudover vil jeg nævne en pige ved navn Jessyca som var både sød og kær som kun have været har en gang. En pige jeg med sikkerhed aldrig kunne været blivet træt af Kunne nævne nogle få mere men denne tråd er om sindsyg smukke , kønne og lækre Lisa som måske i udseende topper alle de ovennævnte. Hun kan mødes i Valby til en latterlig lille pris. Der er nogle ting hun ikke vil, flere ting som jeg helst vil, men hun er så køn og smuk så jeg bare overgav mig fuldt ud til det hun nu ville. Havde ikke forstillet mig at der kan blive ved med at komme så smukke piger til Danmark som Lisa.

  Naturlig køn og smuk pige 10 . gfe 8 ( desværre ikke tungekys ) . sf. 9, .  mega fransk 9,5. Stedet 8. Oplevelsen 9. Gentagelses fare 100% selvom hun ikke tilbyder cof/cif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck - hun ser jo absolut bedårende ud, så meget, at hvis ikke du havde sagt god for hende, ville jeg tænke at det var fake billeder!

Tror du ikke bare det er fordi vi er dårligt vant, va angår de danske kvinder? Pånær herhjemme danske mænd jo i høj kurs!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RicardoEverhardo

Er hendes forparti økologisk eller sili? Hun ser virkelig skøn ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 23 minutter siden:

Fuck - hun ser jo absolut bedårende ud, så meget, at hvis ikke du havde sagt god for hende, ville jeg tænke at det var fake billeder!

Tror du ikke bare det er fordi vi er dårligt vant, va angår de danske kvinder? Pånær herhjemme danske mænd jo i høj kurs!

 De danske gp viser sjældent ansigt så svært at sige men mon ikke der er nogle få 10er blandt de danske piger. De få danske piger jeg har været hos har max. været til et 8 tal

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg

Since I like petite girls, I gave her a call and asked her about her measurements. 167cm and 61 kg. The weight did not seem to fit the skinny girl in the pictures so I assumed they were old or fake pictures. Does her body really live up to the pictures in real life?

Del dette indlæg


Link til indlæg
suddenurge skrev, for 18 minutter siden:

Since I like petite girls, I gave her a call and asked her about her measurements. 167cm and 61 kg. The weight did not seem to fit the skinny girl in the pictures so I assumed they were old or fake pictures. Does her body really live up to the pictures in real life?

 She may have a little more flesh on her stomach when I met her today than on her pictures but it is your loss if this is enough for you to stay away. She is drop dead gorgeous without any doubt.

 

Nanuaraq skrev, for 18 minutter siden:

Må man slikke hende bagi?

 Ved det ikke men hun var lækker at slikke foran.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er bare det ved mig, at jeg bliver fuldstændig væk når jeg slikker dem bagi, mens det foran ikke rigtig gør noget for mig   ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nanuaraq skrev, for 1 minut siden:

Der er bare det ved mig, at jeg bliver fuldstændig væk når jeg slikker dem bagi, mens det foran ikke rigtig gør noget for mig  ;)

 

 Vi har alle vores hver især ting vi tænder på;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det der er så fedt ved at besøge glædespiger. De er sgu ligeglade med at det lige er det jeg har lyst til i en halv time. Et spørgsmål om hundredelapper og deres røv er min  :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 2 timer siden:

 og ikke mindst utopiske Bambi,

Med fare for afsporing - så er hun uovertruffen...:P 

Tak for deleren - rart at høre der er andre guldkorn.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Så fandt du lige et guldkorn igen @cumonface og så til en hel latterlig pris. Jeg bukker mig i støvet for dig gode herre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Nanuaraq skrev, 1 time siden:

Profilteksten lyder fuldstændig som Bollefabrikken i Valby. Der er vist kommet nye piger.

Ja hvad er den af? Er hun derfra @cumonface  valbybollefabrik? Priserne og teksten ligner - havde desværre en ubehagelig oplevelse med aggrasive naboer der stod med et kamera og kiggede på mig, og så sku deres børn også - der har vist før været ubehagelige naboer. Måske man skal stille bilen på den store vej, og gå derhen, det kan være det kan berolige naboerne - nogle der har oplevet noget sådant?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, 1 time siden:

Ja hvad er den af? Er hun derfra @cumonface  valbybollefabrik? Priserne og teksten ligner - havde desværre en ubehagelig oplevelse med aggrasive naboer der stod med et kamera og kiggede på mig, og så sku deres børn også - der har vist før været ubehagelige naboer. Måske man skal stille bilen på den store vej, og gå derhen, det kan være det kan berolige naboerne - nogle der har oplevet noget sådant?

Havde lidt sammen oplevelsei onsdag selv om jeg cyklede der til, naboerne blev ved at stå udenfor og glo så kørte hjem igen, men fandt ud af Paula var flyttet til Hvidovre i en lejlighed mere diskret. Så håber denne skønhed bliver flyttet der til ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt svær situation. Jeg kan egentlig godt forstå at naboerne ikke er vilde med at bo ved siden af et bordel hvor en masse fyre kommer rendende i et helt åbenlyst ærinde. Men reaktionen er lidt uheldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 10 timer siden:

Ja hvad er den af? Er hun derfra @cumonface  valbybollefabrik? Priserne og teksten ligner - havde desværre en ubehagelig oplevelse med aggrasive naboer der stod med et kamera og kiggede på mig, og så sku deres børn også - der har vist før været ubehagelige naboer. Måske man skal stille bilen på den store vej, og gå derhen, det kan være det kan berolige naboerne - nogle der har oplevet noget sådant?

 Jeg holder altid på en anden vej end der hvor mit besøg skal foregå. Ja hun er på der lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 16 timer siden:

  Var ked af det da the Mansion lukkede men må nu her et år efter må jeg sige en stor tak til dette forum og at det var enormt heldigt for mig at det skete. På det år har jeg været sammen med nogle piger som jeg kun havde drømt om eller prøvet noget med disse piger som jeg ikke troede kunne ske . Jeg ved godt vi alle har forskellige smag, men dem jeg nu nævner tror jeg de fleste af os mænd ville gå lang for at være sammen med. Babe og smukke Lola, utrolige dejlig og søde sweet Alexandra, super dejlige sexet Cecilia, smukke Vicky B., over lækre smukke Anastasia og ikke mindst utopiske Bambi, Derudover vil jeg nævne en pige ved navn Jessyca som var både sød og kær som kun have været har en gang. En pige jeg med sikkerhed aldrig kunne været blivet træt af Kunne nævne nogle få mere men denne tråd er om sindsyg smukke , kønne og lækre Lisa som måske i udseende topper alle de ovennævnte. Hun kan mødes i Valby til en latterlig lille pris. Der er nogle ting hun ikke vil, flere ting som jeg helst vil, men hun er så køn og smuk så jeg bare overgav mig fuldt ud til det hun nu ville. Havde ikke forstillet mig at der kan blive ved med at komme så smukke piger til Danmark som Lisa.

  Naturlig køn og smuk pige 10 . gfe 8 ( desværre ikke tungekys ) . sf. 9, .  mega fransk 9,5. Stedet 8. Oplevelsen 9. Gentagelses fare 100% selvom hun ikke tilbyder cof/cif

Du striver at hun ikke tilbyder tungekys, men hendes annonce reklamere med samme. På din anmeldelse lyder det til, at hendes pimp har overslogt pigen. Car det også din opfattelse, da der bar fleet ting som hun ikke tilbød face-to-face

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 30 minutter siden:

Du striver at hun ikke tilbyder tungekys, men hendes annonce reklamere med samme. På din anmeldelse lyder det til, at hendes pimp har overslogt pigen. Car det også din opfattelse, da der bar fleet ting som hun ikke tilbød face-to-face

 Du har ret at  i hendes annonce var det med tungekys men det ville hun ikke med mig. Måske andre er heldige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TyrionLannister

For pokker hvor er hun smuk. Mon ikke hun har ekstremt travlt efter din anmeldelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...