Hop til indhold
Eromon

1-2-3 Thaimassage Fåborgvej 25

Recommended Posts

Først tak til alle jer andre som bidrager til siden, det var jeres anbefalinger af stedet som fik mig derhen. 

 

Jeg bookede en time med Moni over telefonen. Jeg var der inden, men hun var klar. 

 

Jeg valgte luksuspakken, uden at vi drøftede om det var 1 timer til 1300 eller 1/2 til 1000. Den starter med body2body og ender i dansk. Hun var sød og dejlig og gav en god behandling. Jeg valgte bare at nyde det og se hvad der ville ske. Jeg kom desværre lidt hurtigere end jeg havde håbet. Da jeg var færdig spurgte jeg hvor lang tid der var gået og hun sagde 30 minutter. Vi aftalte derfor, at det var det og jeg bare betalte de 1000 kr. for en halv time. 

Det er fandme service som mange kunne lære af. Mange steder (særligt i København ) ville man sørge for at man ville kunne kræve betaling for en her time, f.eks. ved lige at være ekstra længe om aftørring og andre tricks. 


Stedet kan anbefales, selvom det trænger til en opfriskning. Valgte af samme grund, at tage hjem og gå i bad. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...