Hop til indhold

Recommended Posts

Efter i mere end et halvt år at have været udstationeret i Laos, har jeg helt tabt følingen med, hvilke thaipiger der er et besøg værd.

Jeg faldt på Annoncelight over denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/254697 

Nu er det gode spørgsmål, om nogen herinde har erfaringer med Apple og om hun kan anbefales? 

 

På forhånd tak.

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har ikke nogen erfaring med appel, men prøv at besøge Am på højbanetorvet, hun er en rigtig dejlig og super fræk pige der virkelig leverer varen og til fornuftig pris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 25 minutter siden:

Hej har ikke nogen erfaring med appel, men prøv at besøge Am på højbanetorvet, hun er en rigtig dejlig og super fræk pige der virkelig leverer varen og til fornuftig pris

Hej, og tak for rådet; men jeg husker godt Am fra hendes tid på Koldingvej (hun var der på et tidspunkt sammen med den legendariske Beer) og jeg er desværre slet ikke til de mange tatoveringer og bøjlen på tænderne. (smag og behag er jo heldigvis forskelligt)

 

Morten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 4 timer siden:

Efter i mere end et halvt år at have været udstationeret i Laos, har jeg helt tabt følingen med, hvilke thaipiger der er et besøg værd.

Jeg faldt på Annoncelight over denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/254697 

Nu er det gode spørgsmål, om nogen herinde har erfaringer med Apple og om hun kan anbefales? 

 

På forhånd tak.

Morten

Apple var i efteråret sammen med AM på Højbanetorvet - faldt over anmeldelse fra dengang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelnisse skrev, for 8 timer siden:

Apple var i efteråret sammen med AM på Højbanetorvet - faldt over anmeldelse fra dengang.

 

Hej Gammelnisse, 

Mange tak, det var på mange måder interessant at læse den gamle tråd om Apple. Dels lærte jeg, at hun nok ikke er et besøg værd, og dels lærte jeg, at Abo og Merkur angiveligt er én og samme person...:huh: (i hvert fald får Merkur svaret på en henvendelse til Abo  på en sådan måde, at det må være rimeligt, at komme frem til den antagelse)

Endnu en gang tak for svaret Gammelnisse, jeg må nok stryge Apple af listen over thaipiger, der skal besøges.

 

Morten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke helt genkende kritikken af Apple, har også mødt hende tidligere sammen med Am og Beer. Det største problem med Apple er hendes dårlige sprogkundskaber hun taler meget lidt dansk og engelsk. Men fordelen med hende er at når du først har lært hende at kende så er der er højt service niveau.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg takker for svarene, og valgte tidligere på dagen at slå et smut forbi Apple, da jeg alligevel var på vej hjem til Kbh, og Vejle ligger belejligt ved E45.

Jeg poster en anmeldelse i rette forum.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, den 13/7/2018 at 15:44:

Hej Gammelnisse, 

Mange tak, det var på mange måder interessant at læse den gamle tråd om Apple. Dels lærte jeg, at hun nok ikke er et besøg værd, og dels lærte jeg, at Abo og Merkur angiveligt er én og samme person...:huh: (i hvert fald får Merkur svaret på en henvendelse til Abo  på en sådan måde, at det må være rimeligt, at komme frem til den antagelse)

Endnu en gang tak for svaret Gammelnisse, jeg må nok stryge Apple af listen over thaipiger, der skal besøges.

 

Morten

 

Kender ikke abo. Men glemte @ foran Abo. Mit indlæg var bare en samstemmende kommentar til det han skrev.

Men tror ikke den "Apple" er her mere. 

/Merkur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, den 15/7/2018 at 21:21:

Jeg takker for svarene, og valgte tidligere på dagen at slå et smut forbi Apple, da jeg alligevel var på vej hjem til Kbh, og Vejle ligger belejligt ved E45.

Jeg poster en anmeldelse i rette forum.

 

Morten

Troede desuden du allerede havde en "veninde" i Vejle  :D

°Skattejagt" 

Du samler måske bare appetit.  ;)

/Merkur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 8 timer siden:

Kender ikke abo. Men glemte @ foran Abo. Mit indlæg var bare en samstemmende kommentar til det han skrev.

Men tror ikke den "Apple" er her mere. 

/Merkur 

Hej Merkur,

Fair nok, det var så ønsketænkning fra min side, Abo var, om ikke andet, altid underholdende, og grundet hans tydelige fascination af Beer havde jeg håbet, at han ville kunne be- eller afkræfte et rygte, der pt. florerer blandt thaier i Østjylland.

Det er den Apple, der i sin tid var på Koldingvej sammen med Beer og Am, som stadig huserer i Vejle. Hun er lige skiftet fra Vardevej, og jeg har endnu ikke fundet ud af, hvor i Vejle (og under hvilket navn) hun nu er at finde.

 

Morten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 8 timer siden:

Troede desuden du allerede havde en "veninde" i Vejle  :D

°Skattejagt" 

Du samler måske bare appetit.  ;)

/Merkur

Hej igen Merkur,

Min veninde er faktisk fra Aarhus; men hendes mor havde i sin tid en klinik i Vejle, og ad den vej kender hun mange i miljøet i Vejle.

Jeg har fået løst det tiende og sidste spor i skattejagten, og vi tager en lille tur til Brügge næste weekend.:D (fantastisk by, der klart kan anbefales - smuk historisk bykerne, godt trappistøl og gode restauranter)

Ja, appetit skal der være plads til at samle, der er ingen bånd der binder mig, eller hvordan man nu vil formulere det.:)

 

Morten

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, 1 time siden:

Hej igen Merkur,

Min veninde er faktisk fra Aarhus; men hendes mor havde i sin tid en klinik i Vejle, og ad den vej kender hun mange i miljøet i Vejle.

Jeg har fået løst det tiende og sidste spor i skattejagten, og vi tager en lille tur til Brügge næste weekend.:D (fantastisk by, der klart kan anbefales - smuk historisk bykerne, godt trappistøl og gode restauranter)

Ja, appetit skal der være plads til at samle, der er ingen bånd der binder mig, eller hvordan man nu vil formulere det.:)

 

Morten

 

Haha okay. Havde ellers hørt Thai kvinder kan være ret så jaloux  ;)

Skønt med en ung thai til rejsen.  :)

God tur

Redigeret af 4real

Del dette indlæg


Link til indlæg
4real skrev, for 2 minutter siden:

Haha okay. Havde ellers hørt Thai kvinder kan være ret så jaloux  ;)

Skønt med en ung thai til rejsen.  :)

God tur! 

/Merkur

Kvinder er ikke jaloux, de forsvarer deres eneret til en forsørger. Og det uden nationalitet. At vesteuropæiske piger ikke gør det så meget og indædt, skyldes at de har muligheden for at forsørge sig selv, uden at skulle have en død kartoffel på slæb. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 minutter siden:

Kvinder er ikke jaloux, de forsvarer deres eneret til en forsørger. Og det uden nationalitet. At vesteuropæiske piger ikke gør det så meget og indædt, skyldes at de har muligheden for at forsørge sig selv, uden at skulle have en død kartoffel på slæb. :mrgreen:

Hvilken indsigt  :D

Kunne vel også have noget at gøre med at elske den anden person  ;)  - men det måske udelukket i forhold til dig  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 1 time siden:

Fair nok, det var så ønsketænkning fra min side, Abo var, om ikke andet, altid underholdende, og grundet hans tydelige fascination af Beer havde jeg håbet, at han ville kunne be- eller afkræfte et rygte, der pt. florerer blandt thaier i Østjylland.

Nu gjorde du mig nysgerrig  :D

Hvilke rygte hentyder du til ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, 1 time siden:

Hej igen Merkur,

Min veninde er faktisk fra Aarhus; men hendes mor havde i sin tid en klinik i Vejle, og ad den vej kender hun mange i miljøet i Vejle.

Jeg har fået løst det tiende og sidste spor i skattejagten, og vi tager en lille tur til Brügge næste weekend.:D (fantastisk by, der klart kan anbefales - smuk historisk bykerne, godt trappistøl og gode restauranter)

Ja, appetit skal der være plads til at samle, der er ingen bånd der binder mig, eller hvordan man nu vil formulere det.:)

 

Morten

 

Lyder smukt  - Så er der vel ikke lang tid til før du føler "løkken" bliver bundet  :D

God tur  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
4real skrev, for 26 minutter siden:

Hvilken indsigt  :D

Kunne vel også have noget at gøre med at elske den anden person  ;)  - men det måske udelukket i forhold til dig  :D

Der mangler nok er "er" i dit svar?  Men der ER måske osv osv

Men ja, kvinder kan ikke elske mig, de begærer mig. Og det passer mig godt. Begær er nemt at håndtere, forelskelse ender ofte i noget værre rod. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha havde ellers hørt ude i "byen" du er "er" fucking grim @Aarhuselsker :D  - Du fik lige dit manglende "er"   - glad for du er intelligent nok til at kunne forstå beskeden alligevel.  ;)

men kan da godt høre nu det ikke passer  ;) altså det med grim  :lol:

 

Redigeret af 4real

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 34 minutter siden:

Nu gjorde du mig nysgerrig  :D

Hvilke rygte hentyder du til ? 

 

Hej Merkur,

Du får lige en PB, for der er kun tale om et rygte, og det har intet med trådens emne at gøre, og orker ikke at lave en ny tråd blot om rygtet, da det muligvis ikke holder vand, og muligvis vil sætte gang i diskussioner, der godt (for mit vedkommende) kan undværes.;)

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 13 timer siden:

Hej Merkur,

Du får lige en PB, for der er kun tale om et rygte, og det har intet med trådens emne at gøre, og orker ikke at lave en ny tråd blot om rygtet, da det muligvis ikke holder vand, og muligvis vil sætte gang i diskussioner, der godt (for mit vedkommende) kan undværes.;)

 

Morten

Hej Morten, den PB gider jeg også godt modtage, det kan jo være, at jeg kan af/bekræfte. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...