Guest Blondane Skrevet 12. Juli, 2018 Hejsa, Tager en tur til Hamborg i næste uge, 3 - 4 dage og tænker om der er en der vil slå følgeskab ? Jeg har udpeget et par piger på modelle-hamburg.de som skal besøges, men derudover skal Babylon og Fantasy besøges - kast en besked i indbakken, så tager vi der derfra (Jeg 44 år, frisk og bosiddende i trekantsområdet) Derudover - Hvad skal man sådan cirka regne med at betale for en Glædespige dernede ved et besøg ved hende ? (tænker hvad er "dagsprisen" for hhv. 1 time og 1/2 time og hvad plejer at være inkluderet i dette ?) og sidst - er det bedst at købe et lokalt sim kort med tysk telefonnummer ? eller kan jeg nøjes med at kontakte pigerne med et dansk nummer (er der nogen der har erfaringer med dette ?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 12. Juli, 2018 Lyder som en spændende plan. Ha en god tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The New Zealander 12 Skrevet 12. Juli, 2018 Let me know what you think of babylon, took my girl there and we had a good time, thinking of returning in Sept Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 16. Juli, 2018 Jeg drager til Hamburg på onsdag til lørdag - og kan godt have en rejsefælle med fra Åbenrå og sydpå - evt. kan vi torsdag mødes på Fantasy, fredag vil jeg nok foretrække Harmony. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg