Hop til indhold
Rvm17

GP med frisk telefonpige søges

Recommended Posts

Går og tumler med tanken om at have sex med en flot og lækker GP og at hendes telefonpige kigger ind et par gange eller mere under akten for lige at tjekke om alt er som det skal være :))

Telefonpigen skal ikke deltage - kun lige se på et minut eller to ind imellem :)...hun må selvfølgelig gerne kommentere det hun ser :)

kræver naturligvis, at telefonpigen har et rimeligt udseende og ikke er tusse gammel.....vil helst ikke miste apetiten :)

Nogle der kender nogle ? - eller en GP som har mod på opgaven ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Rvm17 skrev, for 1 time siden:

Går og tumler med tanken om at have sex med en flot og lækker GP og at hendes telefonpige kigger ind et par gange eller mere under akten for lige at tjekke om alt er som det skal være :))

Telefonpigen skal ikke deltage - kun lige se på et minut eller to ind imellem :)...hun må selvfølgelig gerne kommentere det hun ser :)

kræver naturligvis, at telefonpigen har et rimeligt udseende og ikke er tusse gammel.....vil helst ikke miste apetiten :)

Nogle der kender nogle ? - eller en GP som har mod på opgaven ? :)

må hun ringe til nogen imens ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, det er vist lidt af en drøm.

En glædespige og en teledame har hver deres afgrænsede funktion.

En teledame skal assistere en glædespige ved bl.a. at holde styr på aftaler, passe døren, dæmpe urolige gemytter og stundom rydde op inde i selve gerningsrummet.

Nej, søg hellere konstallationen "to mod én", hvor du får den ene til at forholde sig passiv.

Men jeg forstår godt din "fetish". Jeg var engang på besøg hos Nancy på 505 i Hvidovre. Efter den egentlige massage, hvor Nancy var ude efter gummi til det ekstra, præsenterede hun mig for en veninde og "lærling", som hun gerne ville, at jeg besøgte senere.

En djævel for i mig, og jeg sagde, at hvis veninden var "lærling", så skulle hun vel også se, hvad et massagebesøg kunne udarte sig til.

Så jeg gik, kort sagt, ombord i Nancy, og bevidstheden om at have en tilskuer siddende på nabosengen "og lære" fik mig faktisk til at yde mit allerbedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg

Tror skam snildt det vil kunne lade sig gøre. 

Jeg har selv for nogle år tilbage oplevet, at telefonpigen for et par hundrede kr eller tre kiggede på, mens gp’en gav mig et blowjob. Det var ganske pirrende og en fræk oplevelse synes jeg. 

Hverken pigen eller stedet og formentlig heller ikke telefonpigen er i branchen længere, så hvem og hvor kan være lige meget.

Jeg vil foreslå dig, at ringe og spørge seriøst ind til det. Tror som sagt sagtens det kan lade sig gøre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da bare at ringe og spørge, dels om pige og tele er friske, dels hvad de skal have ekstra. Da jeg brugte telefondame havde jeg hende med inde og kigge flere gange, hun fik så et beløb for ulejligheden. Lidt grænseoverskridende den første gang, men ok.... man kan vænne sig til meget :D 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...