Hop til indhold
zx10

Odensepigen

Recommended Posts

Nå, der er så ingen, der kender hende.

Besøgte hende i går, i hendes private hjem i Odense. Havde bestilt blow til 500 kr

Efter lidt skriveri frem og tilbage, da hendes søn først skulle ta hjemmefra, fik jeg besked på, at kysten var klar

En lille kvinde åbner døren, meget smilende og snakkende. Hendes date: 42 år, 157 cm. 47 kg og 75 B

Bliver straks vist ind i soveværelset, hvor jeg smider al tøjet.

Spørger, hvor jeg må røre hende, mens hun sutter.

Hun smider kjole og bh, men beholder trusserne på.

Derefter går hun i gang, hvilket hun er god til.

Jeg tar hende på de små bryster imens, har også fingre på hendes kusse.

Efter kort tid må jeg overgive mig og sprøjter i munden på hende, som hun uden problemer sluger hver en dråbe af.

Skal jeg bedømme hende på en 10-skala, vil jeg sige:

Sutteteknik:   7

Kvinden     :   5

Renlighed og orden i hus :  5

Parkering og diskretion :    8

Om jeg vil komme på besøg igen, må jeg nok sige nej, da jeg mere er til buttede kvinder, men man ved aldrig.............

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Har også haft fornøjelsen for lang tid siden I det fri. Hun havde dengang ikke mulighed for at modtage besøg. Synes hun har en lækker krop med en rigtig god bagdel og faste bryster. Som allerede beskrevet sutter hun godt og sluger der hele. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 44 minutter siden:

Diktatoren på denne side ( 2,2 cm and thick) bliver meget fornærmet, hvis man skriver sin ærlige mening om kvinderne herinde.

Men skal sende en personlig besked til Anders_k

 

Kunne jeg få den også ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 6 timer siden:

Diktatoren på denne side ( 2,2 cm and thick) bliver meget fornærmet, hvis man skriver sin ærlige mening om kvinderne herinde.

Men skal sende en personlig besked til Anders_k

 

Nå, er jeg nu diktator? Sørgeligt at du ikke kan argumentere for dine meninger på bedre vis. Kan på ingen måde erindre at jeg er blevet fornærmet over at nogen (heller ikke dig) har skrevet sin mening om en kvinde her. Det eneste jeg er blevet fornærmet, for nu at bruge det ord, over er at når nogen ikke omtaler kvinderne ordentligt. En ting er at man har sin mening og at en given kvinde ikke falder i ens smag. Noget andet er når man ikke kan skrive det på en ordentlig og sober måde. Det synes jeg ikke er i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Imper skrev, den ‎13‎-‎12‎-‎2019 at 10:47:

Kunne jeg få den også ?

Skal sende en anmeldelse til dig.

Tror også 2,2 cm and thick får en anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den ‎13‎-‎12‎-‎2019 at 16:39:

Nå, er jeg nu diktator? Sørgeligt at du ikke kan argumentere for dine meninger på bedre vis. Kan på ingen måde erindre at jeg er blevet fornærmet over at nogen (heller ikke dig) har skrevet sin mening om en kvinde her. Det eneste jeg er blevet fornærmet, for nu at bruge det ord, over er at når nogen ikke omtaler kvinderne ordentligt. En ting er at man har sin mening og at en given kvinde ikke falder i ens smag. Noget andet er når man ikke kan skrive det på en ordentlig og sober måde. Det synes jeg ikke er i orden.

Jamen så bliv du bare fornærmet. Jeg og andre har lov at skrive sin egen personlige mening om kvinderne, positiv eller negativ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
zx10 skrev, for 1 time siden:

Jamen så bliv du bare fornærmet. Jeg og andre har lov at skrive sin egen personlige mening om kvinderne, positiv eller negativ.

Jeg er ikke fornærmet, bare dybt forundret over at du skal fylde tråde om pigerne med dine personlige angreb på andre.

Selvfølgelig har du, jeg og alle andre lov til at skrive vores positive såvidt som negative mening og pigerne, men gør det ordentligt. Tør næsten vædde på at du ikke længere kan huske hvorfor du har set dig sur på mig. 

God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng

Har svært ved at forstå hvorfor tråden udvikler sig som den gør? Husker selv stadig Odensepigen som lille og fræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...