Hop til indhold

Recommended Posts

Hi

Fik besøgt denne pige https://annoncelight.dk/showad/254435

Hun er her ca 14 dage mere.

Det man ser i annonce holder meget godt.

Alder passer slank med lille a skål. Sød vindende væsen.

Hun gør en dyd ud af behage dig. Det eneste jeg ikke oplevede var bj men jeg overlever.

Anbefales hvis man kan lide noget kønt at kigge på.

Massage mest wellness

8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 35 minutter siden:

er der en beskrivelse af hende nu hvor annoncen er væk. ?

 

Kun det som 8000 har skrevet. Hun så ung ud på fotos :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der haft kontakt til hende siden og evt. ved hvor hun er at finde nu? 

Gerne i en pb hvis der er nogen der ved noget som de ikke har lyst til at skrive offentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En update på stedet. 

Jeg fik at vide at stedet har fået ny ejer, og at der ikke er nogen piger på arbejde :mrgreen:

Det ser ud til at et af de ældste og gode steder er ved at lukke og slukke. En skam. Der har jeg haft mange gode timer, bla med Cream som i årevis var stedets trumfkort. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

En update på stedet. 

Jeg fik at vide at stedet har fået ny ejer, og at der ikke er nogen piger på arbejde :mrgreen:

Det ser ud til at et af de ældste og gode steder er ved at lukke og slukke. En skam. Der har jeg haft mange gode timer, bla med Cream som i årevis var stedets trumfkort. 

 

Ærgerligt og som i meget ærgerligt, det var ellers der jeg mødte min første Thai, Cream og har ej været der længe (altså mig) 

(Ja stedet burde ej blive opretholdt pga badeværelse)  men gad vide hva som nu sker? Er Cat borte og måske pga manglende søsters manglende visum 

Men umiddelbart ærgerligt, ja nye sted opstår, (mange) gl må lukke, ja det er nok sådan det går, + folk søger til Vejle, det nye Pattaya in dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, for 12 minutter siden:

Chaba har/havde det mest uhumske badeværelse jeg nogensinde har set. Det er grunden til, at jeg droppede stedet. 

Så  har du ikke set dem alle :mrgreen:

Det var nu altid rent, men håndværket er noget klamp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Så  har du ikke set dem alle :mrgreen:

Det var nu altid rent, men håndværket er noget klamp. 

Jo, jeg har skam set dem alle. Altså alle af dem, jeg nogensinde har set, som jeg skriver. 

Og nej. Der var ikke altid rent. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Liderbukken skrev, den 12/9/2019 at 18:01:

Chaba har/havde det mest uhumske badeværelse jeg nogensinde har set. Det er grunden til, at jeg droppede stedet. 

Personligt bryder jeg mig ikke vildt om stedet. Det er ikke hyggeligt, ikke  gode faciliteter og ikke rent,  da jeg var der. Dog er mit sidste besøg der længe siden, men "problemet" er der vist stadig. 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aros skrev, for 13 minutter siden:

Personligt bryder jeg mig ikke vildt om stedet. Det er ikke hyggeligt, ikke  gode faciliteter og ikke rent,  da jeg var der. Dog er mit sidste besøg der længe siden, men "problemet" er der vist stadig. 

Ja, det er lidt synd for pigen som er der Joy Joy.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Har du været hos hende? 

Hvis hun kommer et andet sted hen.

Gider ikke et sted, hvor man er nødt til at beholde sko og strømper på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...